Gå til innhold

Har en date med en eldre dame i kveld.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år yngre og hun nærmer seg 60. Det ligger vel i sakens natur at hun vil daten skal ende opp med knulling? Man dater vel ikke veldig yngre menn for et seriøst forhold?

Anonymkode: 16e69...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 år yngre og hun nærmer seg 60. Det ligger vel i sakens natur at hun vil daten skal ende opp med knulling? Man dater vel ikke veldig yngre menn for et seriøst forhold?

Du trenger vel ikke spørre noen om dette ? Er det en ny mor du er ute etter eller ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lol

Anonymkode: 8c742...392

AnonymBruker
Skrevet

Ja man kan jo dikte opp hva som helst på disse nettsidene her...men 30 års aldersforskjell er drøyt, selv når det er mannen som er eldst...hvilken interesse har en vel 60 år gammel kvinne av å ha sex med en ung mann på alder med barnebarna ?  Det høres ganske ulogisk og urealistisk ut. Tror at dette bare er en fantasi tråd på lik linje med mange andre fantasi tråder her på Kg.!

Anonymkode: 83faa...f15

• Liker 1
Skrevet

Et menneske på 60 år har vel neppe barnebarn på 30. :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Jeg kjenner flere som har ca 30 års aldersforskjell mellom barnebarn og bestemor...

Anonymkode: f557b...a87

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ønsker å være reservebestemor.

Skrevet

Det er vel det du også vil? Du er vel klar over at hun ikke er et godt emne som mor til dine barn. Angrer du er det bare å evakuere.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere som har ca 30 års aldersforskjell mellom barnebarn og bestemor...

De fikk barn som 14-åringer selv? Slike kjenner du flere av? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner flere?? Er det vanlig at barn får barn i dine kretser?

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir nok noe på deg i kveld, ja😁

Gjest NotNaomi
Skrevet
8 minutter siden, Arabella skrev:

Nei. Lurte litt på den jeg også :-D

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Så nedlatende av deg! Fysj! :spy:

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nedlatende av deg! Fysj! :spy:

Fysj ja! Det er noe galt når barn får barn, og det i flere generasjoner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Arabella skrev:

Faktisk så ble en dame i min familie bestemor da hun var 33 år. Både hun og datteren fikk barn som 16 åringer !  En annen jeg bekjent var 34 år. Det er Ikke vanlig nei, men det skjer iblant.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg skrev ca 30 års aldersforskjell, og jeg har ikke nevnt 14 år. 14 år er i ditt hode. De var 15-16 år da de fikk barn.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ca 30 års aldersforskjell, og jeg har ikke nevnt 14 år. 14 år er i ditt hode. De var 15-16 år da de fikk barn.

Barn fikk barn med andre ord. 

Anonymkode: dfc91...b3e

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barn som har fått barn med andre ord. Er det virkelig normalt i dine kretser?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Bakepulver skrev:

Barn som har fått barn med andre ord. Er det virkelig normalt i dine kretser?

Man er ikke direkte barn når man er blitt 15 år, man er blitt en stor tenåring som kroppslig sett er kjønnsmoden...  Selv om hjernen forsatt er under utvikling og man mangler livserfaring.  Så er man vel heller en blanding av barn og voksen.  Som nå fort utvikler seg i voksen retning. Selv om det tar litt tid å få kunnskaper, livserfaring og utdannelse nok til å klare seg i vårt samfunn.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke direkte barn når man er blitt 15 år, man er blitt en stor tenåring som kroppslig sett er kjønnsmoden...  Selv om hjernen forsatt er under utvikling og man mangler livserfaring.  Så er man vel heller en blanding av barn og voksen.  Som nå fort utvikler seg i voksen retning. Selv om det tar litt tid å få kunnskaper, livserfaring og utdannelse nok til å klare seg i vårt samfunn.

Eh, jo. Man er et barn når man er 15, både juridisk og rent praktisk. Har du i det hele tatt pratet med en jente på 15 år i det siste? Nei, nettopp. 

Tja, sex er vel sex, samme hvor gammel hun er. Men, det er vel ikke til å stikke under en stol at det er sosialt snodig å komme på fest med ny kjæreste som er pensjonist. 

#gæmlisungdommen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...