Gå til innhold

enkle blomsterpike kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal ha de 2 søteste jentene i verden som blomsterbiker i vårt bryllup. Vi skal vie oss borgerlig i hagen til svigers.

Ser etter 2 enkle kjoler de kan gå med... har vært å prøvd brudepikekjoler - bare for gøy... Synes det blir litt mye.. Ser for meg noen flotte sommerkjoler eller noe.. Kanskje jeg skal sy noe selv??? Noen som vet noen sier jeg kan finne mønster på? Evt. finne noen enkle ferdig sydde???

Takk!!

Lene

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Slike enkle sommarkjolar er eg også på jakt etter! Vil ikkje ha noko silke og tyll og slikt, berre heilt søte bomulls-kjolar. Reknar med at eg må kikke på HM og liknande butikkar..

Skrevet

Har vært på hm.. fant ingenting.. til og med ikke på nettsiden deres - der har de lagt ut sommerkjoler...

Skrevet

Prøvd andre stadar som sel barneklede?

Exit?

Lindex?

Spar Kjøp?

Cubus?

KappAhl?

Skrevet

Ellos hadde noen fine kjoler som kan brukes som brudepikekjoler. Skal se om jeg finner en link å legge ved...

Skrevet

tror jeg var litt optimistisk ang. å få til dette, men hvist du går inn på www.ellos.no - og klikker på barn, og deretter på kjoler, så finner du flere søte alternativ :-) selv falt jeg for en lyse rosa kjole som kostet rett over 300 kr, som muligens vår niese skal ha..

Skrevet

Takk for tipset! enig med deg om at den var fantastisk.. Men ho største av mi er 11 år.. ble litt barnslig - men fant en annen på side 2 eller 3 jeg bare synes var fantastisk! Rosa med sommerfugel tror jeg det var!

Lene

Skrevet

ja, litt barnslig for en 11 åring :ler: har selv en niese som er 2,5 år som skal bruke den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...