AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Jeg ønsker,om det finnes et pent speil jeg kan montere utvendig på husveggen. Jeg så et speil på en husvegg og det ga illusjon av naturen.,flytter forkus til det bort fra alt annet, og det synes jeg var en fin og lur ide. Å lure øyet som lurer på hva som befinner deg der. Men jeg sliter med å finne speil som er beregnet for formålet så om noen hadde tips til hvor skaffe et slikt så hadde det vært flott. Det jeg så Hadde form som et stort buet vindu,uten at jeg tror at det var et ekte vindu med glassfolie. Anonymkode: 25724...576
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Sjekk speilhuset.no, de har mye forskjellig hvertfall Anonymkode: 39168...e15
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 Naboene dine vil sikkert ikke bli glad for å bli blendet av et svært speil.. Anonymkode: 2f471...310
Leo Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naboene dine vil sikkert ikke bli glad for å bli blendet av et svært speil.. Anonymkode: 2f471...310 Nå kan vel ikke du vite om TS har tenkt å henge speilet på et sted hvor det blender noen eller om h*n i det hele tatt har naboer som kan bli blendet... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå