AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Jeg ønsker tips til kamera å ha i hagen fore meg som ikke er så teknisk bevandret. Jeg må ha noe som er enkelt å montere. Anonymkode: 6a8c4...2bf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Trodde de var dyre? Anonymkode: a2b1e...73d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 Er det noen som tar seg til rette i hagen din? Anonymkode: b2728...1e3
Leo Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 7 timer siden, QQbaby skrev: Hvorfor? 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde de var dyre? Anonymkode: a2b1e...73d 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som tar seg til rette i hagen din? Anonymkode: b2728...1e3 Kanskje TS ganske enkelt vil ha et viltkamera i hagen fordi h*n har dyr som ferdes der når de fleste sover og som h*n har lyst til å se? Pinnsvin, rev og grevling er typiske eksempler på slike dyr Og nei, viltkameraer er ikke så dyre lenger og kvaliteten på bildene har også blitt ganske bra. Natur og Fritid vet jeg er opptatt av å ta inn produkter som ikke er for vanskelige å bruke og har flere forskjellige typer viltkameraer i sitt sortiment. De er også kjent for å prøve produktene de selger og ha god service slik at det ikke er noe problem å ringe dem eller sende en mail hvis det er noe du ikke får til: http://www.naturogfritid.no/Hobby_og_hage/Overvakingskamera/Viltkamera/rstadv_J 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå