AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Nå har det seg slik at jeg har fått ørten pakker med div kosttilskudd tilsendt fra div jallafirmaer med fakturaer og abonnement jeg ikke har bestilt i postkassa. Nei jeg har heller ikke meldt meg på konkurranser ala "vinn en tur til Thailand eller ny bil på Facebook". Har de lov til dette og hvor i h... har de fått opplysningene fra? Noen som har vært igjennom dette? Hva kan jeg gjøre? Jeg har sendt alt i retur og skrevet skriftlig til disse firmaene at jeg ikke skal ha produktene deres samt at jeg ikke har bestilt. Anonymkode: 72d5d...d15
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Finnes en lang tråd på samme i underforumet jus, forbruker... med mengder av tips. Knapt en uke gammel tråd. Anonymkode: b0849...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Har du prøvd å ringe? Hvis du fortsatt mottar produkter etter dette hadde jeg truet med anmeldelse Anonymkode: 09b42...f94
Kjetil E Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg slik at jeg har fått ørten pakker med div kosttilskudd tilsendt fra div jallafirmaer med fakturaer og abonnement jeg ikke har bestilt i postkassa. Nei jeg har heller ikke meldt meg på konkurranser ala "vinn en tur til Thailand eller ny bil på Facebook". Har de lov til dette og hvor i h... har de fått opplysningene fra? Noen som har vært igjennom dette? Hva kan jeg gjøre? Jeg har sendt alt i retur og skrevet skriftlig til disse firmaene at jeg ikke skal ha produktene deres samt at jeg ikke har bestilt. Anonymkode: 72d5d...d15 Kan det være noen som har bestil det i ditt navn? For å være jævlige eller noe, siden de ikke selv vil nyte godt av det siden det uansett kommer til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå