*tine* Skrevet 9. januar 2005 #1 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå spør jeg sikkert forferdelig dumt, men hva er scrapping egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #2 Del Skrevet 9. januar 2005 Scrapping/Scrapbooking er en bok med utklipp, bilder og annen pynt- en slags minnebok over steder og reiser mm. Du kan dekorere med silkepapir, bruke mønstersakser, klistremerker, border osv. Dette har blitt en hel industri og denne hobbyen kommer fra USA. Scrapping stammer helt tilbake til midten av 1800 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Tror mange har holdt på med dette lenge, er vel først i det siste det har blitt et navn på det.. Synes det er artig å holde på med, lager fine album som barna skal få når de blir større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Scrapping er gøy!! Du se mer på www.scrapping.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2005 Tusen takk for link, siam! Dette ser jo kjempegøy ut! Jeg elsker jo å driver med bilder og album ol.. Må jo være noe for meg dette!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 10. januar 2005 Finnes det forresten en "startpakke" det går an å kjøpe? Som inneholder basic ting man trenger? Og evt. hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå