Gå til innhold

Erfaring med softshell fra nameit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen erfaring med parkdresser fra nameit? Softshell.

De selger de ut til 50 % nå, og vurderer å prøve til eldste sønnen på 4 år.

Anonymkode: af9b9...0da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er fine til tørt vær :) !!

Anonymkode: 8e4e8...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt disse i mange år og er superfornøyde! Prøvde å finne på salg selv, men her vi bor var det bare små størrelser på salg.. 

Anonymkode: 9d29b...a5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er laget for svært slanke barn. Min er litt rund (innenfor normalt) og kan ikke bruke dem. 

Anonymkode: 12ae9...880

• Liker 2
Skrevet

Vår er ikke særlig slank med de sitter fint på han. Fungerer font i halvtørt til tørt vær. Ikke vli lurh av vannsøylen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med den. Myk og lett for barnet å ha på. Har allerede kjøpt en ny på salg for å ha til neste år.

Men som sagt over, den er ikke for vått vær.

Anonymkode: f1bc0...7bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og synes det er gode dresser til mellomsesong, helt supre på kjølige høstdager! 

Hvor er de på salg nå? :)

Anonymkode: 36a46...236

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disse er veldig gode! :) har hatt både dress og jakke i ett år nå, og komme til å kjøpe ny dress nå i høst. Dressen er veldig god utover høsten, da det er litt tykkelse på den :) 

Anonymkode: 2f1f0...d33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er imidlertid ikke enig i at man må være slank for å passe dem :) 

Anonymkode: 2f1f0...d33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er laget for svært slanke barn. Min er litt rund (innenfor normalt) og kan ikke bruke dem. 

Anonymkode: 12ae9...880

Er du seriøs? Man skal være ganske rund for at ikke disse dressene skal passe. 

Anonymkode: a421f...ab3

• Liker 1
Skrevet

Er kjempefornøyd! Begge våre har dem, og de er romslige og gode i størrelsen, etter min mening. Anbefaler på det varmeste 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i barnehage og synes det er gode dresser til mellomsesong, helt supre på kjølige høstdager! 

Hvor er de på salg nå? :)

Anonymkode: 36a46...236

Sandvika storsenter 😊

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere! Dressen er kjøpt inn nå 😊 

Skrevet

Kjempefornøyd! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var superfornøyd, og synes det er kjipt at de ikke selger dem til eldre/lange barn.

Jeg ville gjerne hatt fortsatt til min som er 3 år, men han er blitt for lang. Barnehagen brukte den ofte istedetfor regntøy i småruskevær. 

Tror jeg kjøpte 3 forskjellige størrelser i den på salg hver gang - helt til størrelsen dessverre tok slutt :) 

Anonymkode: 33cee...fca

AnonymBruker
Skrevet

Min datter er 5 år og har softshell-dress fra NameIt. Og hun er stor for alderen... Er du sikker på at den ikke fås i stor nok størrelse?

Anonymkode: 792e1...d3c

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var superfornøyd, og synes det er kjipt at de ikke selger dem til eldre/lange barn.

Jeg ville gjerne hatt fortsatt til min som er 3 år, men han er blitt for lang. Barnehagen brukte den ofte istedetfor regntøy i småruskevær. 

Tror jeg kjøpte 3 forskjellige størrelser i den på salg hver gang - helt til størrelsen dessverre tok slutt :) 

Anonymkode: 33cee...fca

Hvor stor størrelse bruket din 3 åring? Har selv en ganske lang 4 åring som fortsatt bruker. Tror de lager den opp til 110 el 116.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...