Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Jeg ser sjelden på nikki, men en og annen søndag har jeg tilfeldigvis sitti foran skjermen når det har kommet på... og hver gang er det samme episode!!! :o hvordan er det mulig?? Hver gang jeg ser på nikki har hun kjøpt den motorsykkelen på garasjesalg, typen hennes synes det er farlig, de kjører en tur og kræsjer. Er det lagd 5 episoder som går om igjen og om igjen tro? Sånn at hvis man ser på hver 6. søndag så er det samme episode? :o :o
Loolaa Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Har merket meg det samme med andre serier jeg har svitsjet innom. Så feks samme episode av Newlyweds(campingturen) fire ganger før jeg dumpet innom en av de andre episodene. Eller dvs jeg så litt av den! Lurer på hvorfor det skjer?! Pussig fenomen iallfall
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Jeg dumper innom newlyweds noen ganger sånn en gang i måneden kanskje, og alltid ser jeg den episoden de er på den skituren :-?
hyggeligfyr Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Jeg ser sjelden på nikki, men en og annen søndag har jeg tilfeldigvis sitti foran skjermen når det har kommet på... og hver gang er det samme episode!!! :o hvordan er det mulig?? Hver gang jeg ser på nikki har hun kjøpt den motorsykkelen på garasjesalg, typen hennes synes det er farlig, de kjører en tur og kræsjer. Er det lagd 5 episoder som går om igjen og om igjen tro? Sånn at hvis man ser på hver 6. søndag så er det samme episode? :o :o Fordi TVNorge er en aldeles utrolig dårlig møkkakanal som ikke virker å ha system i sakene sine i det hele tatt. Jeg fatter ikke hvordan de klarer det, men dette eksemplet er bare et av veldig mange jeg har opplevd med den kanalen. TV2 har også hatt sine blemmer, men ikke så ofte som TVN. Nikki er en helt grei serie, men den blir selvsagt laget fordi hun har store pupper og det er en fin anledning til å vise de fram og tjene penger på det.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 takk gudene, jeg trodde det var standarpupper og gråter hver helg jeg ser på dem
Angelica Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 TVNorge sender jo de samme seriene hele tida.. Ikke hørt om fornyelse der nei! Hvor mange ganger har de ikke sendt serier som Under samme tak og den serien med Will Smith? (kommer ikke på navnet..)
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #8 Skrevet 11. januar 2005 "Nikki! er jo bare helt tragisk! Ikke bare er skuespillerne talentløse, men konseptet er jo bare helt bak mål. Og var ikke typen hennes feit i begynnelsen? Og nå er han jo tynn... Og hun er jo ikke pen i det hele tatt, og puppene er jo fake, det ser jo alle. Ikke kan hun danse heller. De kunne iallefall valgt en skuespiller som kunne danse.
lizzy x Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 TVNorge sender jo de samme seriene hele tida.. Ikke hørt om fornyelse der nei! Hvor mange ganger har de ikke sendt serier som Under samme tak og den serien med Will Smith? (kommer ikke på navnet..) fresh prince in bel air :-?
*Heidi* Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 Har merket meg det samme med andre serier jeg har svitsjet innom. Så feks samme episode av Newlyweds(campingturen) fire ganger før jeg dumpet innom en av de andre episodene. Eller dvs jeg så litt av den! Lurer på hvorfor det skjer?! Pussig fenomen iallfall Den har jeg oxo sett flere ganger..
Angelica Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 lizzy x skrev: Angelica skrev: TVNorge sender jo de samme seriene hele tida.. Ikke hørt om fornyelse der nei! Hvor mange ganger har de ikke sendt serier som Under samme tak og den serien med Will Smith? (kommer ikke på navnet..) fresh prince in bel air Det var det ja! Skikkelig dårlig serie..
Gjest Lilleulv Skrevet 13. januar 2005 #12 Skrevet 13. januar 2005 lizzy x skrev: Det var det ja! Skikkelig dårlig serie.. neeei, den serien er jo kul!! digga den i mange år jeg men nå er det jo så gammelt, så ikke så morsomt lenger.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå