AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 PS4, så jeg vet ikke om det er dumt eller feil å spørre her. Jeg er ikke så kravstor på bildekvalitet, men mer opptatt av forsinkelse (dette vet jeg fint lite om) og fornuftig størrelse. Tenker egentlig maks 3000 kr. Noen anbefalinger? Hvilke størrelser bør jeg se på? Spilt på TV-skjerm i alle år, så jeg beveger meg nå ut i ukjent farvann. Anonymkode: 59577...837
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Asus VG248QE er superbra, har denne selv Tror du får den til under 3000 nå. Anonymkode: d2f7f...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Den er litt tilbakelent? Kan man evt justere det? Alltid hatt skjermen "rett opp og ned". Er ikke 24" lite? Jeg så for meg at man bør opp på 27". Mulig at det bare er uvant å spille på så liten skjerm. TV-skjermen som jeg har brukt er Samsung UE40HU6905U, som jeg tror er på 40". Anonymkode: 59577...837
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Nei den er rett opp og ned Den kan justeres til fram/bakoverlent og den kan også stå på høykant (eller alt i mellom) + at den har stativ som den kan vries 360 grader (? litt usikker på hvor mye, men iallefall mye). Jeg synes 24 er bra, men det kommer jo an på hvor nærme skjermen du sitter - om du har en 40" på et skrivebord sier det seg selv at du må snu hodet for å få med deg alt, men sitter du 2 meter unna går det bra - det må du nesten vurdere selv. For meg ble 27 på skrivebord unødvendig, da jeg måtte sitte lengre unna for å få med meg alt. Anonymkode: d2f7f...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå