Gå til innhold

Hvordan var ditt frieri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan ditt frieri var. Var det du eller din partner som fridde, hvordan ble det gjort og er du fornøyd med ditt frieri? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble fridd til i sommerferien i London i år. Vi var på harry potter studio tour og han gikk ned på kne foran en diger replica av hogwarts, superromantisk og jeg sa selvfølgelig ja.

Anonymkode: dbd6a...79f

• Liker 1
Skrevet

Herlig. Han kom hjem fra jobb i fjor høst og satte seg ned på kne med roser. Herlig ❤ så dro vi kjøpte ringer etterpå. Neste sommer gifter vi oss ❤😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vegas :fnise:

Anonymkode: 96a87...b5f

• Liker 2
Skrevet

Min kjære fridde i lugaren på Kiel båten. Vi skulle gå avgårde for å spise middag på båten og jeg var egentlig på vei mot døren.. og han sa da før vi gjør det så vent litt. Da snudde jo jeg meg og der satt han på et kne og fridde til meg med ring. Jeg klarte ikke å få fram så mye husker jeg de første 30 sek. Alt jeg klarte å få fram var Omg.. igjen og igjen. Til slutt måtte han spørre om han ikke skulle få noe svar fra meg hehe. Det ble jo et ja da og vi gifter oss neste sommer. 

AnonymBruker
Skrevet

I sengen sent på kvelden ❤ vi lå å pratet sammen om hvor godt vi har det i lag, og hvilke følelser vi har for hverandre. Etterhvert hadde vi sex, og da sa han ting som kunne minne om et frieri uten at han spurte meg skikkelig. Etterpå satt vi i sengen og bare kikket på hverandre lenge, kysset og småpratet litt, før han spurte om jeg ville gifte meg med han ❤

Han sa etterpå at det var absolutt ikke sånn han hadde planlagt det, men det var helt perfekt for meg! Brukte en ring jeg kjøpte selv for 3 år siden som erstatning, så skal vi kjøpe ringer senere 👍

Anonymkode: c80d3...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...