recursion Skrevet 25. juni 2008 #41 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Når vi har sex har jeg ikke på meg strømer/stay ups. Syntes det blir feil, man skal jo tross alt ha hud kontakt ikke sant.... Men hadde typen min vært hekta på stømper kunne jeg jo brukt det av og til. Spurte han om dette for noen uker siden og han sa at han tenner på bare føtter/legger, ikke med stømper.... Viss vi beveger oss uten for soverommets fire vegger og tenker generelt bruker jeg seff. stømper om vinteren. Men fra Mai til Septemper foretrekker jeg heller å lufte mine legger og føtter. Fint at typen min liker mine nice små føtter! Have a nice day! :oops: Klemz fra jente 23 Fikk kjæresten min til å ta på mine strømper. Jeg tok på et ekstra par selv og syntes det var deilig at vi begge hadde på strømper 1
Gjest Gjest_Stocking lover_* Skrevet 3. juli 2008 #42 Skrevet 3. juli 2008 Strømper er supert. Sexy å se på - deilig å kjenne mot huden når ligger under meg eller sitter på meg. Lange strømper med strømpeholder og der strømpekanten går helt opp til dusken er topp - bokstavelig talt. Kombiner gjerne med miniskjørt og høye hæler - suksessen er sikret!
Gjest Gjest_Stocking lover_* Skrevet 3. juli 2008 #43 Skrevet 3. juli 2008 Fikk kjæresten min til å ta på mine strømper. Jeg tok på et ekstra par selv og syntes det var deilig at vi begge hadde på strømper Dette er en variant som jeg også har sansen for, men jeg tror det er mange jenter som synes gutter i nylonstrømper er turn-off! Men hva sier dere jenter?
Gjest Grafica Skrevet 3. juli 2008 #44 Skrevet 3. juli 2008 Både jeg og min kjære har en strømpe-fetish på meg. Jeg elsker å gå med dem og han elsker å se meg i dem. Han har også sitt eget lille utvalg i knestrømper (altså i "sokke"stoff) fordi vi begge synes det er sexy. Om jeg velger strømper eller strømpebukser under skjørt og kjoler kommer ann på temperatuen og anledningen. Skal jeg ha på meg kjole på skolen midt på vinteren blir det selvfølgelig tjukk strømpebukse... Men favorittene er netting stay-ups og ordentlige gammeldagse strømper med søm og ordentlig strømpeholder til (ikke noe H&M drit der nei)
Gjest Gjest_Stocking lover_* Skrevet 7. juli 2008 #45 Skrevet 7. juli 2008 Både jeg og min kjære har en strømpe-fetish på meg. Jeg elsker å gå med dem og han elsker å se meg i dem. Han har også sitt eget lille utvalg i knestrømper (altså i "sokke"stoff) fordi vi begge synes det er sexy. Om jeg velger strømper eller strømpebukser under skjørt og kjoler kommer ann på temperatuen og anledningen. Skal jeg ha på meg kjole på skolen midt på vinteren blir det selvfølgelig tjukk strømpebukse... Men favorittene er netting stay-ups og ordentlige gammeldagse strømper med søm og ordentlig strømpeholder til (ikke noe H&M drit der nei) Deilig å lese innlegg fra jenter som både liker og bruker strømper. Skjørt og strømper burde vært lovpålagt. Dette er utrolig sexy, særlig lange brune eller sorte strømper med strømpeholder. Gubben din er heldig!
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2008 #46 Skrevet 7. juli 2008 Han er ikke mye gubbe... hehe. Vel, jeg er rimelig 50-talls pinup i mesteparten av min fremtoning, så ekte strømper med søm og ekte strømpeholdere hører til.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #47 Skrevet 17. september 2008 Både jeg og min kjære har en strømpe-fetish på meg. Jeg elsker å gå med dem og han elsker å se meg i dem. Han har også sitt eget lille utvalg i knestrømper (altså i "sokke"stoff) fordi vi begge synes det er sexy. Om jeg velger strømper eller strømpebukser under skjørt og kjoler kommer ann på temperatuen og anledningen. Skal jeg ha på meg kjole på skolen midt på vinteren blir det selvfølgelig tjukk strømpebukse... Men favorittene er netting stay-ups og ordentlige gammeldagse strømper med søm og ordentlig strømpeholder til (ikke noe H&M drit der nei) Du høres ut som om du var kjæresten min!! Dette var en fetish hun hadde før hun traff meg, og jeg oppmuntrer henne mer enn gjerne..!! Lars
tomatsuppe Skrevet 17. september 2008 #48 Skrevet 17. september 2008 Jeg får jo ikke de j***a stay upsene til å holde seg på plass, de bare siger.... Så derfor blir det bare senga på meg.. Hvor kjøper dere stay ups som holder seg oppe?
Gjest Stockinglover Skrevet 13. oktober 2008 #49 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg får jo ikke de j***a stay upsene til å holde seg på plass, de bare siger.... Så derfor blir det bare senga på meg.. Hvor kjøper dere stay ups som holder seg oppe? Hvorfor ikke bruke strømper med strømpeholder? Da slipper du dette problemet og dessuten er det mere sexy. Bare prøv!
Gjest Stockinglover Skrevet 13. oktober 2008 #50 Skrevet 13. oktober 2008 Men hva hvis mannen bruker strømper? Her har jeg hørt jenter som tenner skikkelig på dette, mens andre nærmest spyr av tanken. Hva mener dere jenter? Selv kan jeg godt stille med dette dersom dama ønsker det. Hvorfor skal vi ikke kunne oppfylle hverandres ønsker så lenge de er (såpass) uskyldige?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå