Gå til innhold

Strømper for mannen eller dere selv?

Fremhevede innlegg

Gjest ElisaB
Skrevet

Kjæresten min er innmari hypp på damestrømper -stay ups o.l. Etter det jeg har lest på disse sidene er det en relativt vanlig mannegreie... Noen ganger har jeg hatt på meg strømper i forbindelse med sex, og han har vært svært fornøyd. Men, jeg synes generelt at det er mer bekvemt og trygt med strømpebukser når jeg går i kjoler og skjørt.

Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del?

ElisaB

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Eg brukar kun stay ups. Og er singel!! Hatar strømpebukser som vrir og vender seg.

Gjest Daniella_
Skrevet

Fatter virkelig ikke hva som er så turn-on med strømper. Jeg bruker alltid strømper kun for meg selv. Kjæresten min har aldri bedt meg om å ta på strømper heller. For han er det bare et klesplagg.

Av de andre gutter jeg har møtt så har ingen hatt noen strømpe fetish, nei. Så ja, dette er kun for meg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg bruker strømper til glede for oss begge.

Jeg liker strømper, han liker strømper. At han tenner på klesplagg jeg liker å bruke er ren bonus! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten liker strømper, men synes det er sexy med helt alminnelige bomullsstrømper som jeg bruker av meg selv. Kunne godt pynta meg med mer sexy strømper og holdere framfor strømpebukse i sammenhenger hvor det var mer eller mindre naturlig, men jeg ville ikke kledd meg i plagg jeg syntes var ekle/ubehagelige bare for å tekkes han. Å ta på meg et sexy plagg kun i den hensikt å glede han, det kunne jeg nok gjort:) Men har også opplevd å sprade rundt i sexy undertøy i kald leilighet uten at han tar øynene fra pc-skjermen... sukk. så han er nok ingen fetisjist, da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min liker ikke at jeg bruker strømpebukse. Han sier det er usexy. Derfor bruker jeg ofte stay-ups som jeg synes er både behagelig og praktisk. Noen ganger bruker jeg også strømper med strømpeholder til. Da går typen min helt "varm" og jeg har full kontroll.

Hilsen Else

Gjest Silje23
Skrevet

:o

Jeg trodde det etterhvert var blitt helt vanlig jeg blant jenter å bruke stayups. Først og fremst fordi det er praktisk og at alternativet ikke er veldig forlokkende...

Derfor bruker jeg altså strømper for "min egen del."

Jeg oppfatter det likevel som noe annet om man tar på sexy (og ofte veldig upraktisk) undertøy for å fyre opp litt i heimen... Dette undertøyet er ofte ikke egnet for annet bruk! :wink:

Silje

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg lurer derfor på om dere bruker strømper/stay ups kun for å "glede" partneren, eller om dere bruker det for deres egen del?

ElisaB

Ja takk, begge deler!

For min del blir det to sider av samme sak. Jeg vet at han har en greie for strømper, særlig i kombinasjon med åpne sko med høye hæler. Når jeg vet at han synes det er spennende, gjør det at jeg også blir keen på hans greie...! :tunge1:

Zira

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen menn skal noensinne få bestemme hva jeg skal ha på¨meg..... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner utrolig på hvite tennissokker :-) Men de bør helst være helt nye (for da er de mykest) og gjerne et nummer for store for henne. Tenner meg enormt å se henne naken med bare sokkene på. Deilig å bare ligge i sengen mens hun gnir sokkene mot meg og bruker føttene til å onanere meg. Ingenting gjør meg mer kåt enn det. Tar ikke lang tid før det går for meg når jeg kommer inni henne. Kanskje dere skulle prøve dette??

Skrevet
Jeg tenner utrolig på hvite tennissokker :-) Men de bør helst være helt nye (for da er de mykest) og gjerne et nummer for store for henne. Tenner meg enormt å se henne naken med bare sokkene på. Deilig å bare ligge i sengen mens hun gnir sokkene mot meg og bruker føttene til å onanere meg. Ingenting gjør meg mer kåt enn det. Tar ikke lang tid før det går for meg når jeg kommer inni henne. Kanskje dere skulle prøve dette??

hey! Jeg tror jeg har chatta med deg. :sjarmor: Har i alle fall hørt dette før.. :wink: hvordan står det til med deg??

Gjest lilletroll
Skrevet

ElisaB

Kun for å glede mannen

Gjest jente 23
Skrevet

Hei! :)

Når vi har sex har jeg ikke på meg strømer/stay ups. Syntes det blir feil, man skal jo tross alt ha hud kontakt ikke sant....

Men hadde typen min vært hekta på stømper kunne jeg jo brukt det av og til.

Spurte han om dette for noen uker siden og han sa at han tenner på bare føtter/legger, ikke med stømper....

Viss vi beveger oss uten for soverommets fire vegger og tenker generelt bruker jeg seff. stømper om vinteren. Men fra Mai til Septemper foretrekker jeg heller å lufte mine legger og føtter. Fint at typen min liker mine nice små føtter!

Have a nice day! :oops:

Klemz fra jente 23 :tunge1:

Skrevet

Bruker kun stayups og gjør det kun fordi jeg ikke orker strømpebukser. Gjør det altså for min egendel. Opplevde faktisk et ONS i høst hvor gutten spurte om han kunne få komme utover strømpene mine... :o

Og ja, han fikk lov siden jeg skulle kaste de likevel! :wink:

*kine*

• 4 måneder senere...
Gjest RemiA
Skrevet

Dama mi bruker det uansett, men også fordi jeg synes det er digg. Deilig å elske med henne når hun har strømper på :sjarmor:

Skrevet

hey! Jeg tror jeg har chatta med deg. :sjarmor: Har i alle fall hørt dette før.. :wink: hvordan står det til med deg??

Merkelig nok er ikke dette veldig uvanlig, har hørt om menn som tenner på hvite tennissokker mange ganger.

For de fleste andre er hvite tennissokker noe av det mest usexy som fins...

Gjest Endelig ferie!
Skrevet

Eg trur eg hadde rømt om typen ba meg ha på tennissokkar under sex fordi han tente på det.. :o :ler:

Men stayups hender det at eg har på - ikkje fordi eg "kler meg opp" til sex, men fordi eg ofte brukar stayups og sidan typen likar det veldig godt rekk vi kanskje ikkje å kle av oss før vi er i gang.. :)

Hi hi!

Gjest brita
Skrevet

...kun for mannen eigentleg. :-?

Men det kunne no ha vore verre ting han fekk tenning av :wink:

brita

Skrevet
Ingen menn skal noensinne få bestemme hva jeg skal ha på¨meg..... :roll:

Nei, for å kle på seg et plagg til glede for en mann er jo forferdelig undertrykkende og kun et resultat av mannens overlegenhet... Stakkars kvinner som lar seg diktere på slikt vis! :roll:

Skrevet

Bruker ofte stay-ups under kjolen, liker ikke strømpebukser. Derfor har jeg et bra utvalg, og vi bruker det av og til i senga også....da for begges del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...