AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Har tatt masse fag som privatist, og tenkte selge unna en del bøker jeg ikke trenger lenger for å ha litt mer penger til å kjøpe inn til studier. Er det enklest å selge på finn? Dyrt å sende i posten? Holder det med bobleplastkonvolutt og sende som vanlig brev eller vil folk ha sporing? Må jeg ordne vipps og er det vanskelig? Er det mange som sier de vil ha en bok, avtaler henting og så ikke dukker opp? Håper noen kan svare, aldri gjort dette før Anonymkode: 1f25c...8a3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Det er grisedyrt å sende bøker i posten. Ville solgt de på skolen der jeg tok fagene, mest sannsynlig at du blir kvitt bøkene, da de sikkert bruker samme bøker også neste skoleår. Anonymkode: 5aafb...1dd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Sitat Det er grisedyrt å sende bøker i posten. Ville solgt de på skolen der jeg tok fagene, mest sannsynlig at du blir kvitt bøkene, da de sikkert bruker samme bøker også neste skoleår. Jeg har ikke gått på en skole, kjøpte bøkene nye på bokhandel og meldte meg opp til eksamen på nett. Tusen takk for svar, det er nok et godt tips for de som har mulighet til dette Anonymkode: 1f25c...8a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 Sett opp lapp på VGskoler i nærheten du vet bruker samme bøker du har. Ellers finnes Finn.No, ibok.No for eksempel. Anonymkode: 485ca...ea9
mjauritz Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 (endret) Se om det er en kjøp og salg gruppe i området ditt? Prøv der Ellers om det er en Sonans skole i byen din/området ditt? De har grupper på facebook, bli medlem og selg der! Der legger så og si alle ut bøker til salgs, så selv om du ikke har gått på skolen så lar de deg nok bli medlem Ellers solgte jeg en del på finn.no, og skrevet at kjøper betaler porto eller henter Fikk solgt alle, var kun 1 jeg delte porto med fordi hun kjøpte en del bøker Endret 22. juli 2017 av mjauritz
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #6 Skrevet 22. juli 2017 Takk Jeg legger de ut på finn og sjekker fb, det blir nok enklest - holder på å ordne meg vipps nå så da slipper man å styre med kontonummer Anonymkode: 1f25c...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå