Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så flaut og pinlig og være barbent, tenker på sommertid hvor alle går uten strømper, jeg syns det er så flaut.

Andre som har det slik, hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet, kan liksom ikke bruke sokker til kjole

Anonymkode: 12353...6a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det flaut og pinlig å gå uten strømper eller sokker? Hjelp meg å forstå. 

Anonymkode: 57036...86d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det?

Anonymkode: 4917a...527

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det flaut? Hva er det du ikke liker? 

Ellers du jo ikke ha sandaler selv om du har kjole på, det er fullt mulig å velge sko med tå og hel på sommeren også. Du kan evt. bruke steps i dem om du ikke liker å ha bare føtter i skoene. 

Anonymkode: 1312c...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøpe deg sånne:

f0c7da5355c3d806152b65a4fee869a9--flip-f

db_file_img_761_700xauto.jpg

Anonymkode: c9880...a5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er men det føles bare skikkelig flaut med nakne føtter, det er ikke noe galt med føttene mine heller.

Anonymkode: 12353...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Dette var virkelig ikke det jeg ventet meg da jeg leste trådtittelen. Gjesp. 

Anonymkode: ca8cc...d3c

• Liker 4
Skrevet

Gå med lukkede sko da. Jeg kan anbefale skinnsko i varmen. De blir lite klamme og er ikke varme siden skinnet puster. Selv gikk jeg i skinnsko da jeg var en uke i syden, og føttene mine var den delen av kroppen min som var minst varme.

• Liker 2
Skrevet

Av alle flaue ting, dette må være det dummeste jeg har lest.

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg stikk motsatt av deg da. Jeg elsker brune, barbente føtter. For meg er det sommer å gå uten sko. Hvorfor er det så flaut? Jeg forstår det hvis føttene er ustelte og fulle av vorter f.eks. - men det kan jo rettes på. Er du like flau for hendene dine?

Problemet er iallefall lett å løse. Gå med sokker bestandig (men skift ofte - ellers blir stanken mer pinlig for deg enn selve føttene).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke flaut, men synes det er veldig klamt uten sokker i sko, så jeg bruker sokker hele året. 

Anonymkode: 68a29...b46

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som er så flaut og pinlig her.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)
På 22.7.2017 den 13.50, Myrthel skrev:

Nå er jeg stikk motsatt av deg da. Jeg elsker brune, barbente føtter. For meg er det sommer å gå uten sko. Hvorfor er det så flaut? Jeg forstår det hvis føttene er ustelte og fulle av vorter f.eks. - men det kan jo rettes på. Er du like flau for hendene dine?

Problemet er iallefall lett å løse. Gå med sokker bestandig (men skift ofte - ellers blir stanken mer pinlig for deg enn selve føttene).

Jeg signerer denne😊helt enig, elsker å være barbeint og er det stort sett året rundt😍

Endret av lipgloss
Gjest lipgloss
Skrevet
Akkurat nå, lipgloss skrev:

Jeg signerer denne😊helt enig, elsker å være barbeint og er det stort sett året rundt😍

AnonymBruker
Skrevet

Hvem pokker bryr seg? 

Anonymkode: 1416d...e41

AnonymBruker
Skrevet

Bruk tynn strømpebukse da vel? Det ser mye bedre ut enn å være barbeint. Samtidig som det tynne syoffet er luftig.

Anonymkode: 1feac...74f

Skrevet

Det er da ikke flaut å være barbeint i sko? Gjør det du synes er mest behagelig, enten du er barbeint eller ikke. 

Selv liker jeg ikke å være barbeint i sko fordi jeg får så fryktelig lett gnagsår. Skal jeg stole på Motepolitiet er det heller jeg som bør skamme meg. Med stor frimodighet går jeg med fargerike sokker i skoa, eller enda verre, i crocs. Det er rart jeg ikke har blitt arrestert for lenge siden. 

• Liker 1
Gjest Cicero
Skrevet

Ser ikke problemet med å gå barbeint i seg selv men skjønner at du ikke liker å gå barbeint i sko, det gjør ikke jeg heller. Du kan jo bruke sånne ballerinasokker? Det gjør jeg i hvert fall, de synes ikke med sko (ikke sandaler riktignok men da er det jo naturlig å gå barbeint uansett) og det ser bedre ut på sokkelesten enn vanlige ankelsokker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...