Gå til innhold

Hvilken stilling er best?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne føler jeg ikke at mannen nødvendigvis har kontrollen når han tar meg bakfra. Hvis han tar kontroll blir det ofte for vondt, fordi han treffer bunn. Jeg må som regel fortelle hvordan jeg vil at han skal gjøre det for at det skal bli godt for meg, og ikke vondt. Det er mer rotering enn støting. For min del er det selve stillingen jeg blir veldig kåt av. Kan hende det er noe av det primitive med stillingen. Jeg har komplekser for rumpehullet og derfor må alltid lyset av :fnise:, selv om jeg ikke har noen hemninger i senga ellers. Likevel er det opphissende å stille seg sånn på display. Mannen klager ikke, han liker å ta meg bakfra, så han gjør det gjerne uten lys :ler:

Anonymkode: 88510...4c7

Klart det er bedre med lyset på! Å kunne se er jo en del som gjør det hele opphissende ved å ta en kvinne bakfra. Blir det mulighet for analsex er man ikke vond å be.

Tanken om å holde henne etter håret, og gjerne ha henne kneblet mens jeg tar henne bakfra gir meg stor nytelse!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ligger på magen og han tar meg bakfra

Misjonæren med beina over skuldrene

Jeg ligger på siden og han ligger bak meg

Skrevet

Takk for svar og innspill, alle sammen! 👍🏻🙂

Det ser ut til at bakfra leder, både i tekst og illustrasjoner. Dog med noen innvendinger. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Heltidsstilling! :laugh:

Her er et par gode som ikke er nevnt: 

hqdefault.jpg 

69_sex_position_illustration_1467229140.  

om-sex-position.jpg 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Overrasket skrev:

Heltidsstilling! :laugh:

Her er et par gode som ikke er nevnt: 

hqdefault.jpg 

69_sex_position_illustration_1467229140.  

om-sex-position.jpg 

Er det dama som rir på det nederste bilde? Det Ser ut som de bare sitter i fanget på hverandre.

Anonymkode: 638f0...e7e

Gjest Overrasket
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det dama som rir på det nederste bilde? Det Ser ut som de bare sitter i fanget på hverandre.

Anonymkode: 638f0...e7e

Både mannen og damen kan være den aktive part, eller man kan bevege seg sammen. Intimt og sensuelt hvis man virkelig liker hverandre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...