Loppa123 Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Hvor finner man en bokliste og hva man trenger ? Må man vente til første dag på skolen? Hadde vært kjekt å begynt å se om noen selger brukt i nærområdet snart👏🏻
solmåneogstjerner Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Det får du vite første dag, eller evt får du beskjed noen dager før. Ikke noe å stresse med 😊
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Nei, ikke kjøp bøker før etter skolestart. Hvis ikke kommer du antakeligvis til å kjøpe inn for mye. Hvis det er en pensumliste finner du det på de forskjellige emnesidene. Denne listen kan endre seg frem til skolestart, og det er også som regel mye unødvendig som er listet opp. Anonymkode: e23ba...9c3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Det eneste jeg hadde klart første dag var vel ryggsekken, ellers ingenting. Bestilte bøker fra adlibris når jeg så hvilke bøker jeg trengte av de på boklista. Anonymkode: 4f1fc...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Skulle ønske vi fikk oppdatert bokliste raskere, har sååå lyst til å begynne å lese Anonymkode: 04d3f...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå