AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Del Skrevet 21. juli 2017 Noen som er god på sånt og kan si meg hva som kan bli et bra blandingsforhold her? Jeg har en oppskrift på geleshots der man blander 2,5 dl vann og 2,5 dl sprit, i stedet for 5 dl vann. Tenkte å lage denne i tre omganger. Problemet er da bare at jeg ikke har 750 ml sprit, men 700 ml. Hvordan kan jeg da blande dette slik at det blir passelig til 1 pk gelé? 700 delt på tre blir jo 233,333... Jepp, jeg har alltid hatt vansker med tall og utregninger! Anonymkode: e8d2f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Del Skrevet 21. juli 2017 Spriten er forresten 32%, fint om det er litt futt i geleshotsene og at de samtidig ikke smaker tennvæske. Anonymkode: e8d2f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Del Skrevet 21. juli 2017 Meg igjen. Heh. Blir det noe futt i geleshotsene hvis den siste runden består av 2 dl sprit og 3 dl vann?? (Altså at jeg tar de to første rundene slik det står i oppskriften, så gjenstår det 2 dl sprit til den siste runden) - ts Anonymkode: e8d2f...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Ja, det blir futt, selv om du mangler litt mengde på den siste runden. Folk blir nok fulle likevel. Skål! Anonymkode: 4c6e6...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå