Gå til innhold

Finnes det damer som ikke er så krevende å være sammen med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som er enkle og klarer seg selv uten så mye oppmerksomhet og samtaler. Som ikke har behov for å feire merkedager å få bekreftelser på hvor viktig hun er ofte. Ei som kan ha en dårlig dag på jobben uten å trenge en hobbypsykolog å ventilere til. Ei som heller drar til en venninne eller på trening i stedet for å forvente en middag, gå en tur, eller se en film sammen.? Er det for mye å håpe på i en dame? Hilsen en optimistisk og forhåpningsfull mann som ikke gir opp håpet om drømmedama :)

Anonymkode: a36ba...446

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva skal du med kjæreste, hvis du ikke vil spise middag med henne, se film eller gå tur?

Jeg er en dame, som er veldig glad i både tid for meg selv, og venner. Jeg orker ikke å være sammen med kjæresten daglig. Men vi koser oss da med film, reiser, middag, tur, kunstutstillinger, kino, konserter osv. Sammen. Det er jo bare å finne den fine balansen, hvor man får alt.

Anonymkode: 7fb70...58e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er slik, men jeg har inntrykk av at de fleste menn egentlig liker mye av det de klager over ved kvinner. Alle disse tingene bekrefter jo at mannen "trengs" og han føler seg viktig. Selv om de elsker å klage over at kvinner er slitsomme.

Anonymkode: ee0cd...859

• Liker 26
Skrevet

Kanskje en FF hadde passet deg bedre. 

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som er enkle og klarer seg selv uten så mye oppmerksomhet og samtaler. Som ikke har behov for å feire merkedager å få bekreftelser på hvor viktig hun er ofte. Ei som kan ha en dårlig dag på jobben uten å trenge en hobbypsykolog å ventilere til. Ei som heller drar til en venninne eller på trening i stedet for å forvente en middag, gå en tur, eller se en film sammen.? Er det for mye å håpe på i en dame? Hilsen en optimistisk og forhåpningsfull mann som ikke gir opp håpet om drømmedama :)

Jeg er da slik, men er en mann ;)  De finnes nok helt garantert, men å komme sammen med slike er nok ikke lett, de er nok opptatt for lenge siden. Men jeg liker å gi en dame oppmerksomhet, selv om jeg ikke er avhengig av å få det samme tilbake.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og som i tillegg til alt det "overtaler" mannen til å kjøpe vr-briller til playstation? Fordi hun rett og slett synes han fortjener å unne seg noe "totalt unyttig"? Som går ut av rommet med et smil og et kyss når han sier han trenger å konsentrere seg?

Ja, jeg finnes, og har en mann som fortjener meg. Det er nok derfor jeg har lyst til å gjøre alle de små tingene som tilsammen gjør at jeg er en "perfekt kone".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en oppblåsbar ei? Hun digger ufølsomme innbarka ungkarer 😁

Anonymkode: 9ae53...7ca

• Liker 22
Skrevet

Jeg er nok "ei sånn ei". Selvstendig som få, fikser ikke romantikk og følelsespreik, og setter pris på alt jeg kan få av egentid... Men, jeg tror egentlig ikke du vil ha ei sånn dame når alt kommer til alt. Du hadde nok fort følt deg overflødig og tilsidesatt. Det er iallfall min erfaring. ;)

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du trenger bare finne en som ikke elsker deg eller har nok issues til at du aldri blir særlig viktig i livet hennes. 

Anonymkode: 040c3...909

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje like greit å bare ha en "søndagskjæreste" for din del? En du måter en gang i uka før litt knulling og kos, så slipper du alt det andre kjæresteriene du sier er overflødig for deg.

Anonymkode: a5f94...065

• Liker 4
Skrevet

Altså.. Hæ? Hva vil du egentlig ha i en dame da? Du vil ikke gi oppmerksomhet eller føre samtaler, ikke prate med henne om det er noe galt, ikke tilbringe tid sammen med henne i form av middag, film eller tur. Høres ut som det eneste du vil er å finne deg noen å ha sex med. Da vil jeg anbefale deg å finne en såkalt fuck friend istedenfor. Ingen forpliktelser, ingen følelser, ingen ansvar, ingen prat. Høres perfekt ut for deg. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til du.

Anonymkode: bb1b4...8ed

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er slik, men jeg har inntrykk av at de fleste menn egentlig liker mye av det de klager over ved kvinner. Alle disse tingene bekrefter jo at mannen "trengs" og han føler seg viktig. Selv om de elsker å klage over at kvinner er slitsomme.

Anonymkode: ee0cd...859

Noe sannhet i dette, ja. Men behovet menn har for å føle at dama trenger ham, går fort over når maset tar overhånd. Og det skal ikke mye til.

Slike kvinner TS etterspør finnes det mange av, etter min erfaring. Klengende og "needy" mennesker finnes av begge kjønn, og har, som andre også påpeker, med diverse "issues" å gjøre. En vanlig måte for kvinner å håndtere slike vansker, er å gå inn i fornektelsen og bli "powergirls" og ekstrem-feminister.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En elskerinne er tingen for deg...eller kanskje bare en katt som streifer innom for litt mat..eller glid og din høyrehånd...mange muligheter 😂

Anonymkode: 9ae53...7ca

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Versegod; 

IMG_2230.JPG

Krever litt lungekapasitet for å blåse opp den da. Hvor enkel er dama da? :huh:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Krever litt lungekapasitet for å blåse opp den da. Hvor enkel er dama da? :huh:

Sykkelpumpe..? 

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Sykkelpumpe..? 

:fnise: 

en støvsuger virker som et bedre alternativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...