AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Mannen elsker dingser og har satt opp kamera på kjøkkenet. Jeg føler meg overvåket i eget hjem + syns det er flaut hvis noen ser dette. Gruer meg til å få besøk, og vil ikke snakke i telefonen engang nå, da jeg hele tiden er obs på at mannen kan høre meg. Han tok det ned i sinne i stad. Hvem er urimelig her? Det er et rolig og fint område og ingen av oss er redd for innbrudd, han bare syns det er kult med dingser. Anonymkode: 02354...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 At han synes det er kult med dingser, er ingen unnskyldning for å ha kamera på deg. Dersom han ønsker å ha kamera oppe, kan han stille det inn på seg selv heller.... Anonymkode: 09d38...055 20
Gjest KaSaEg Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Du kan bruke kameraet til å dokumentere hvor lite han deltar i matlagingen.
Ulven Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Så lenge du synes det er ugreit, har han å akseptere det. Enkelt og greit! 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #5 Skrevet 21. juli 2017 Jeg syntes kamera er flott som betryggelse om man er redd for utroskap eller innbrudd. Men å ha et kamera bare fordi han er glad i dingser er vel snodig. Er hensikten i det hele tatt å filme matlaging eller skal dingsen bare være pynt? Hvor skal han lagre filmklippene? Hva tenker han på? Han kan uansett ikke filme deg mot din vilje i eget hjem Anonymkode: 7f982...973 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 "Jeg syntes kamera er flott som betryggelse om man er redd for utroskap eller innbrudd." Hva slags forhold er folk i når man går rundt å er redd for utroskap? Anonymkode: 90042...592 17
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #8 Skrevet 21. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen elsker dingser og har satt opp kamera på kjøkkenet. Jeg føler meg overvåket i eget hjem + syns det er flaut hvis noen ser dette. Gruer meg til å få besøk, og vil ikke snakke i telefonen engang nå, da jeg hele tiden er obs på at mannen kan høre meg. Han tok det ned i sinne i stad. Hvem er urimelig her? Det er et rolig og fint område og ingen av oss er redd for innbrudd, han bare syns det er kult med dingser. Anonymkode: 02354...4ff Har du mange hemmeligheter som ikke han skal vite? Hvis ikke, ser jeg ikke problemet. Verre om det hadde vært på badet. Anonymkode: e52b3...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #9 Skrevet 21. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes kamera er flott som betryggelse om man er redd for utroskap eller innbrudd. Men å ha et kamera bare fordi han er glad i dingser er vel snodig. Er hensikten i det hele tatt å filme matlaging eller skal dingsen bare være pynt? Hvor skal han lagre filmklippene? Hva tenker han på? Han kan uansett ikke filme deg mot din vilje i eget hjem Anonymkode: 7f982...973 Nei, det er det virkelig ikke. Anonymkode: c8166...4f3 9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #10 Skrevet 21. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du mange hemmeligheter som ikke han skal vite? Hvis ikke, ser jeg ikke problemet. Verre om det hadde vært på badet. Anonymkode: e52b3...0c1 Hallo, man trenger ikke ha hemmeligheter for å mislike å leve livet sitt på kamera! Anonymkode: c8166...4f3 24
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #11 Skrevet 21. juli 2017 Hadde vært totalt uaktuelt for min del. Og jeg hadde satt store spørsmålstegn med hvorfor han hadde ønsket å ha kamera i huset. Ville blitt meget skeptisk og vurdert om jeg kunne stole på det menneske. Anonymkode: 545a1...a7e 9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #12 Skrevet 21. juli 2017 Jeg hadde flyttet ut. Anonymkode: 8c8d6...d75 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #13 Skrevet 21. juli 2017 Mange dramaqueens her... Anonymkode: e52b3...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #14 Skrevet 21. juli 2017 Hvis han blir sint for at ikke du vil overvåkes hele døgnet kan han ikke være helt god i hodet. Anonymkode: d9e87...549 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #15 Skrevet 21. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen elsker dingser og har satt opp kamera på kjøkkenet. Jeg føler meg overvåket i eget hjem + syns det er flaut hvis noen ser dette. Gruer meg til å få besøk, og vil ikke snakke i telefonen engang nå, da jeg hele tiden er obs på at mannen kan høre meg. Han tok det ned i sinne i stad. Hvem er urimelig her? Det er et rolig og fint område og ingen av oss er redd for innbrudd, han bare syns det er kult med dingser. Anonymkode: 02354...4ff Gjorde han dette uten å informere deg først? Kanskje han også har overvåkningsutstyr andre steder uten å ha informert deg om det. Anonymkode: 14f2a...91a 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #16 Skrevet 22. juli 2017 Vi har to kamera i huset, satt opp av vaktselskap. De er vendt mot inngangene i huset, og å ikke oppholdssteder som kjøkken , sofa osv. De er heller ikke på til vanlig, men blir aktivert dersom alarmen utløses. Be han skaffe seg noe lignende, mulig det ikke blir det samme siden han ikke får styre med det selv. Men han får iallefall "dingser" uten at du blir overvåket i ditt eget hjem. Eventuelt la ham installere det i karasjen eller vedboden. Meget spesielt at han ikke forstår at du ikke ønsker kameraovervåkning. Får meg til å lure på om han er helt god i hodet. Anonymkode: a4272...215 1
Solivagant Skrevet 22. juli 2017 #17 Skrevet 22. juli 2017 Du er ikke urimelig. Du har rett til privatliv i ditt eget hjem. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #18 Skrevet 22. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har to kamera i huset, satt opp av vaktselskap. De er vendt mot inngangene i huset, og å ikke oppholdssteder som kjøkken , sofa osv. De er heller ikke på til vanlig, men blir aktivert dersom alarmen utløses. Be han skaffe seg noe lignende, mulig det ikke blir det samme siden han ikke får styre med det selv. Men han får iallefall "dingser" uten at du blir overvåket i ditt eget hjem. Eventuelt la ham installere det i karasjen eller vedboden. Meget spesielt at han ikke forstår at du ikke ønsker kameraovervåkning. Får meg til å lure på om han er helt god i hodet. Anonymkode: a4272...215 Det samme har vi, min samboer er nok like interessert i dingser som Ts, for vi har også to kamera ute som han har satt opp. Mislikte det i begynnelsen, men synes det nå er veldig greit å se bla hvem som ringer på døra. Har merket eiendommen vår med alarm/kameraovervåking (etter loven) Hadde nektet å ha kamera inne, ser absolutt ingen grunn til det!!! Anonymkode: 4c965...b23 2
Rararara Skrevet 22. juli 2017 #19 Skrevet 22. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du mange hemmeligheter som ikke han skal vite? Hvis ikke, ser jeg ikke problemet. Verre om det hadde vært på badet. Anonymkode: e52b3...0c1 Hvorfor det? Har du mange hemmeligheter på badet han ikke skal vite? Jeg hadde også følt meg overvåket i mitt eget hjem og hadde ikke satt pris på å bli filmet hverken på kjøkkenet eller badet. Jeg har ingen hemmeligheter for ham men trenger privatliv. Det må da finnes andre måter han kan få utløp for den interessen på annet enn å invadere folk på den måten. Jeg synes absolutt ikke trådstarter overreagerer. 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #20 Skrevet 22. juli 2017 Ts her Grunnet til at kameraet var på kjøkkenet er at det peker mot en verandadør. Mannen skal også sette opp en ved ytterdøra. Viste seg at han ble så sur fordi han trodde jeg syntes det var greit. Han har snakket om det og styret med det en stund, og jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke liker det, men tydeligvis har vi misforstått hverandre litt. Han ante ikke at jeg syntes det var SÅ ille. Han trodde jeg være var litt skeptisk men at det kom til å gi seg. Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne sagt fra like kraftig før han kjøpte eller hang opp. Han har brukt mye tid på dette. Det er forøvrig litt sånn som blir beskrevet over, at det først lagres hvis alarmen utløses. Men hvis han åpner appen fra telefonen kan han jo se meg på kjøkkenet når som helst. Men saken er nå løst. Han godtok å ta den ned og vi har ryddet opp i det 😀 Anonymkode: 02354...4ff 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå