Gjest Ingenting2 Skrevet 22. juli 2017 #21 Skrevet 22. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For de av oss som har sett Tre nøtter til Askepott, så husker vi alle setningen "Hvis pil er det?" fra Tha Prince etter at Askepott hadde skutt falken. Anonymkode: daccc...e89 Tha Prince
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #22 Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: *hvilke *Østlandet Ler du av deg selv fordi du er så dårlig til å skjønne hva som foregår? Anonymkode: daccc...e89 1
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #23 Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ler du av deg selv fordi du er så dårlig til å skjønne hva som foregår? Anonymkode: daccc...e89 *for dum til å skjønne. Og hele tråden er dum (latterlig). Ditt forslag er dårlig norsk. Men nå skal jeg ikke bry dere mer. Ha det.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #24 Skrevet 22. juli 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: *for dum til å skjønne. Og hele tråden er dum (latterlig). Ditt forslag er dårlig norsk. Men nå skal jeg ikke bry dere mer. Ha det. Jeg er enig i at tråden er dum. Jeg, trådstarter, laget tråden mest fordi jeg ble så lattermild av en annen tråd, der folk ble så sinte/ "sinte" av at noen skrev ordet hvem et sted der ordet hvem ikke hørte hjemme Anonymkode: 3e4b7...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #26 Skrevet 22. juli 2017 2 timer siden, Try2 skrev: Hvem da Hvem hund skal det der forstille? Anonymkode: daccc...e89 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #27 Skrevet 22. juli 2017 Er jo et ord man sier, ikke skriver. "Hvems da?" Kan jeg ta meg selv i å si. Kunne ikke funnet på å skeive det i samme situasjon. Anonymkode: 8a458...27e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå