AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Vi bor i en leilighet hvor vi er så heldige at nærmeste nabo er en skikkelig dritt.. Han har en schæfer som han lar være hjemme alene fra kl 18.00 - langt på natt, gjerne til neste morgen.. Denne hunden bjeffer nesten hele tiden, og den bjeffer høyt. Søvn er det ikke snakk om og vi irriterer oss grønne. Vi har prøvd å snakke med naboen 2 ganger uten at det hjalp(på en veldig hyggelig måte) deretter har vi kontaktet politiet 2 ganger hvor de har snakket med han men til ingen nytte.. I følge politiet er det lite de kan gjøre og de anbefalte oss å melde han inn til "town hall"(vi bor i utlandet), men dette kan ta lang tid og vi flytter om 3 mnd. Noen tenker kanskje hold ut, men 3 mnd med minimalt med søvn klarer de færreste. Så jeg lurer på om noen har en morsomt ide til "hevn"? Smålig ja, men slike folk takler jeg ikke og jeg synes de fortjener noe tilbake Spesielt når han har en stor hund som er alene nesten hele dagen og blir luftet i 10 minutter.. Anonymkode: 62159...c88 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Er det noe tilsvarende som Dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet der du bor, som du kan melde i fra til dersom hunden faktisk blir luftet så lite som du sier? Jeg tenker ikke hevn her, men hundens beste. Anonymkode: 51cd2...ab0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Hva er town hall? Anonymkode: 51cd2...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe tilsvarende som Dyrebeskyttelsen eller Mattilsynet der du bor, som du kan melde i fra til dersom hunden faktisk blir luftet så lite som du sier? Jeg tenker ikke hevn her, men hundens beste. Anonymkode: 51cd2...ab0 Vet ikke, skal sjekke. Jeg kan uansett ikke garantere at den faktisk ikke blir luftet mer da jeg ikke er hjemme 24/7, men inntrykket er at den ikke blir det. Hunden virker også understimulert da den bjeffer hele tiden.. Anonymkode: 62159...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå