Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Utrolig, men den virker enda! Til og med moro igjen jo! Jeg lurer på om jeg kan kjøpe spill av Gameboy Color til å bruke på den gamle min? Jeg har den aller første som kom ut i 91 eller noe. Eller må jeg bruke de gamle spillene mine?
Dru Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 På ebay selges det gamle spill til slikt. Det er iallfall verdt en kikk
Dru Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Bubble Bobble spilte jeg på amigaen min. *savne amiga* *sukk*
Mrs. B Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Det finnes en emulator som gjør at man kan spille Bubble Bobble på PC. Mame tror jeg det heter. Men nå sporer jeg av litt. *lister seg ut igjen*
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 hallo igjen men det er ingen som svarte meg skikkelig... kan jeg kjøpe nye spill til den gamle gameboy'en min?
Angelica Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Tror ikke du kan bruke nyere spill til den gamle gameboyen. Mener det bare er omvendt, at du kan bruke gamle spill til nyere maskin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå