Gå til innhold

Slekt som alltid kommer i konflikter med folk.'

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i fra en stor slekt. Mange av de er kjempe greie, men så er det noe av dem som rett og slett er ekstremt kyniske. 

De har aldri noe bra å si. Det har bare negative ting å komme med når det gjelder folk, situasjoner og livet generelt også blander de seg inn i livene til folk men bare når det passer for dem. 

Det får meg til å se på dem som svake, at de forsøker å tvinge folk til ting også ljuger de så mye. Hvis jeg derimot hadde gjort dette brøler de ut med hva som er rett eller galt. Noe de umulig kan vite.

De er så ego. Kjempe egoistiske. Og de kritiserer alt og alle. De blir uvenner med alle ofte også og jeg tenker at det å jo være en grunn til at de blir så mye uvenner med nesten alle. 

Hvis noen får et blylodd i hodet ramlende ned i fra et sted kan de svare ting som: Det kan personen takke seg selv for og lignende. Sånne ting kan jo ikke folk noe for.

Jeg blir helt utmattet av de og disse må jeg omgåes daglig. Ikke liker dem folk heller. De liker nesten ingen. Hva er det som gjør at noen ALLTID er i konflikt med noen og ikke liker noen?

Anonymkode: ff13c...79d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har fått utdelt noen ufyselige personlighetstrekk ved fødselen. 

Anonymkode: b39a6...d8d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har fått utdelt noen ufyselige personlighetstrekk ved fødselen. 

Anonymkode: b39a6...d8d

Mulig, som hva da mener du?

Anonymkode: ff13c...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...