Gå til innhold

Legger du merke til 5 kg vektoppgang hos andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal møte en jeg var på date med for et halvt år siden. Av ulike grunner har det ikke passet å møtes igjen før nå, og jeg har gått opp litt i vekt i mellomtiden. Er det sannsynlig at han vil legge merke til det? Det er innenfor normalvekt, men jeg er liten så ser det godt selv.

Vet det er teit, men i en dating-situasjon blir man gjerne litt irrasjonell.

Anonymkode: 5f714...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg legger ikke merke til sånt. Men så tenker jeg generelt veldig lite over vekten til folk, da.

• Liker 3
Skrevet

Når det er et halvt år siden du traff han er det svært usannsynlig at han merker det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier ikke å få oppdateringer om vekten til folk, så det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal møte en jeg var på date med for et halvt år siden. Av ulike grunner har det ikke passet å møtes igjen før nå, og jeg har gått opp litt i vekt i mellomtiden. Er det sannsynlig at han vil legge merke til det? Det er innenfor normalvekt, men jeg er liten så ser det godt selv.

Vet det er teit, men i en dating-situasjon blir man gjerne litt irrasjonell.

Anonymkode: 5f714...084

Ja 5 kg vil merkes.  Men du sier du er normalvektig så er nok sikkert ikke noe problem. Håper for din del at det er på puppene eller rumpen fettet gikk da

Anonymkode: d6640...9e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En skulle tro at man ikke merker. Jeg har fått opp til 50 kg, og mange av klærne mine er nå blitt ettersittende. Så det synes. Men det trenger ikke være negativt  det kan være fint med litt ekstra. 

Anonymkode: 90dc7...a53

Skrevet

Nja, det kommer ann på. Er det en del muskel vil det lettere synes. Men er det fett er det veldig avhengig av hvor det har lagt seg.

Skrevet

Ikke umulig at han vil legge merke til det, så kan jo muligens bli litt ubehagelig stemning dersom dere møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mye du veier og hvor høy du er. På meg som er veldig slank ville det nok syntes godt, men på søsteren min som veier litt mer (men er godt innafor det som kalles normalvektig) hadde det ikke syntes. Jeg vil uansett tippe at han ikke legger merke til det. Og hvis han gjør det, hva så?

Anonymkode: 03b73...6be

Skrevet

Aner ikke. Vi er aller mest opptatt av oss selv. Og jeg får ikke vektrapporter uten at jeg spør (og jeg spør sjelden). Spør deg heller om du være sammen med en som friker ut over at du har gått opp fem kilo?

Skrevet

Jeg har gått opp ti kilo det siste året, ingen har kommentert det

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel ganske uhøflig å kommentere på andres vekt uansett.

Anonymkode: a7ab8...2f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv gått opp og deretter ned 10 kilo i løpet av tiden jeg har vært sammen med mannen, og han insisterer på at han ikke kan se det. Jeg ser det imidlertid lett på andre. Så det kommer nok veldig an på. Men å se vekt- eller kroppsendring på andre, betyr ikke nødvendigvis at denne observasjonen er ladet som verken positiv eller negativ. Det trenger jo ikke være "bra" eller "dårlig". Det bare "er".

Anonymkode: f6feb...9e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han synes du er fyldigere denne daten, så vil han mest sannsynlig bare tenke at han husker deg feil :) 

Anonymkode: b9cd0...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...