Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi
Skrevet

Hei!

Hvilke ukeblad liker du å lese?

Før leste jeg woman men det fins ikke lengre. Kjøpt KK av og til men det er jo mest bare klær. Lest Tara og likte det ganske godt, men er vel mer rettet mot 40+. Jeg er midt i 20 åra.

Vil gjerne lese reportasjer og viktige ting, ikke bare klær og forslag på dyre møbler.

Noen som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneblader er ikke interessante (man betaler bare for reklame!), så jeg tror ikke du finner det du etterlyser. Hvis du vil lese reportasjer om enkeltmennesker (kjendiser og "vanlige" folk med historier å fortelle), er et abonnement på en av riksavisenes nettsider å foretrekke. Vil du lese gode tekster om ideer og alskens menneskelig aktivitet, er aeon.co helt suverent. 

Vil du ha noe fysisk mellom hendene, kan du kanskje sjekke ut blader som Scientific American, Scientific American Mind eller New Yorker. Ellers kan Morgenbladet være et alternativ, selv om jeg har gått veldig lei av deres lettvinte kommentarer og dårlige forsøk på humor. 

Anonymkode: 22622...f9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av norske liker jeg Kamille best, ellers leser jeg ikke så mye blader lenger. Men syns kamille har mye godt og interessant stoff.

Anonymkode: 8207f...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...