Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en niese som ønsker seg dette til bursdag neste uke. Fikk vite det nå, så om jeg bestiller fra usa så rekker den sikkert ikke å komme i tide. Tør ikke kjøpte på finn eller ebay da det kan være falske kinavarer. Men har sett på maaaange norske sminke sider men finner ikke jenner sminken. Kicks,lyko,fls osv... 

Noen vet hvor jeg jan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, QQbaby skrev:

I butikken.

I hvilken butikk. ?

Har ringt flere kosmetisk shop men de har ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om norske nettbutikker, men kan du ikke bare bestille fra nettbutikken hennes, og ta med et kort på bursdagen også si at gaven kommer senere? Hvis den ikke kommer før. 

Sånn har flere gjort i vår slekt, hvis gaven f.eks ikke har kommet i posten enda, og det har alltid gått fint :)

Anonymkode: d6f4b...173

• Liker 1
Skrevet

Du får bare kjøpt den sminken på hennes egen nettside, alt annet der ute er falske kopier og Kylie har selv gått ut å sagt at de falske kopiene kan være helseskadelige. Hun har noe sminke som er til salgs nå, men det meste blir solgt unna innen et kvarter somregel etter lansering/slipp. 

Neste slipp er om 3 dager, produktene som blir lansert da er foreløpig hemmelig. Anledningen er hennes 20årsdag. 

Jeg har bestilt en gang, tok et par uker i postgang. Husk bare tollgrensa som inkluderer shipping.

Skrevet

Mange av produktene hun bruker kan kjøpes på Sephora. 

Skrevet

Hvis du vil være 100% sikker på å kjøpe Kylie Jenner sminke som er original og ikke kopi er du nødt til å kjøpe det fra hennes egen nettside (Kylie Cosmetics). Alt annet er falske kopier 

Skrevet

Kylie har delt videoer på Snapchat og bilder på Instagram om at eneste stedet sminken hennes er tilgjengelig er på nettsiden hennes. Alt annet er fake. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker dere egentlig å kjøpe slikt over-priset søppel? 

Anonymkode: d219a...a81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...