Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å høre hva mener dere, damer, om dette: om en mann med invandrebakgrunn fra øst europa har en sjanse (les å bli kjærster etterhvert :-) ) med ei etnisk norsk dame? Eller en mannelig østeuropeer er "full stopp" spesielt for dem som er ungere enn 30 og er utdannet på universitet nivå?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slaviske språk er nydelige, og mange med det jeg vil kalle et typisk østeuropeisk utseende er utrolig fine å se på, og jeg går ut fra at de har like stor variasjon i personligheten sin som andre menn. Riktignok har jeg hørt at enkelte av dem kan ha noe større macho-tendenser enn jeg setter pris på, men jeg vet ikke om det er sant, og hvis det er sant, spiller det ingen rolle, for det vil garantert ikke gjelde alle.

Så konklusjonen er: Bakgrunnen spiller overhodet ingen rolle, personligheten (og utseende) er det eneste som teller.

Jeg er forresten litt over 30 og universitetsutdannet.

Anonymkode: 35e7d...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hroft skrev:

Tenkte å høre hva mener dere, damer, om dette: om en mann med invandrebakgrunn fra øst europa har en sjanse (les å bli kjærster etterhvert :-) ) med ei etnisk norsk dame? Eller en mannelig østeuropeer er "full stopp" spesielt for dem som er ungere enn 30 og er utdannet på universitet nivå?

Både ja og nei. Det kommer an på dama. Jeg (etnisk norsk, over 30, universitetsutdannet) kunne ikke gjort det. Men det skyldes min erfaring med menn og kunnskap om hva jeg ønsker av en partner. Har tidligere hatr kjæreste fra balkan og vet at jeg ville slitt med kulturforskjeller spesielt i forholdet hvordan menn forventer at kvinner oppfører seg og hvordan jeg er som person. Men det er meg. Dama du er interessert i kan tenke annerledes så du må bare prøve. Lykke til!

Anonymkode: 78037...e9e

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på personligheten din :) Østeuropa har mange vakre kvinner og menn! Kunne gjerne vært med en mann fra øst europa.

Anonymkode: 67ac7...50c

Skrevet

Det hjelper om østeuropeeren også hsr universitetsutdannelse, gjerne i et liknende fagfelt :P Ikke på grunn av status først og fremst, men fordi akademikere oftere finner seg partnere som også er høyt utdannet, både fordi det er de man møter lettest, og fordi man oftere har mye til felles. Særlig realister tror jeg ofte finner seg partnere fra andre land, rett og slett fordi de oftere jobber med dem, men det er jo ikke så mange etnisk norske kvinner i realfagene annet enn biologi. Når det er sagt, statistikk og andres anekdoter sier lite om hva akkurat denne/disse damen(e) liker, det er bare å bli kjent med folk og se om det er noe kjemi, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...