Ineedhelpp Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 (endret) Hei, eg lurte på om nåke veit om eit piercingstudio i Bergensområdet som tar piercing i utovernavler? Eg er veldig misfornøgd med navelen min og vil skjule den. Eg var på leading light, men dei ville ikkje ta piercingen. Eg har sett mange med utovernavle og piercing, og ser ikkje heilt problemet. Endret 21. juli 2017 av Ineedhelpp
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 3 minutter siden, Ineedhelpp skrev: Hei, eg lurte på om nåke veit om eit piercingstudio i Bergensområdet som tar piercing i utovernavler? Eg er veldig misfornøgd med navelen min og vil skjule den. Eg var på leading light, men dei ville ikkje ta piercingen. Eg har sett mange med utovernavle og piercing, og ser ikkje heilt problemet. Problemet er at de ikke vil sette en piercing som mest sannsynlig vil bli mislykket eller gi deg problemer senere. Utovernavler har arrvev som gjør at den lett blir skjev, i tillegg til at det arrvevet ofte presser piercingen fremover så den migrerer ut av magen din. Og om du får en infeksjon kan den bli mye mere alvorlig veldig fort i forhold til en vanlig en fordi det er mere som kan bli infisert. Anonymkode: 74eeb...a69 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Jeg tok piercing med utovernavle da jeg var 15. Gikk helt fint. Den så helt normal ut. Nå er jeg derimot voksen nok til å innse at det var bare tull. Navelen min har trekt seg noe innover med årene og jeg fjernet piercingen da jeg var 20 (26 nå). Syns ikke det var noe fint med navlepiercing lengre. Anonymkode: 706c0...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Jeg skal love deg at flere vil se på navlen din om du setter en piercing på den . Ville jeg ha skjult den ville jeg IKKE ha pynta den full for å få si det sånn. Da ser man jo piercingen og dermed navlefasongen. Men ser man en overkropp ser man bare en navle, ikke hvordan type navle, med mindre man følger så detaljert med som bare en piercings fokus ville gitt en navle, en kroppsdel man ellers aldri ser på eller bryr seg om Anonymkode: 15d24...ba3 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Jeg har utovernavel og piercing,fikk denne da jeg var 14-15 år. Den ble da satt på nedsiden av navlen og ikke overside, så jeg fikk ikke skjult den særlig godt likevel, som også var mitt poeng med den... Anonymkode: 03cd9...24e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå