Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Hva tenker en jente når jeg forteller at jeg er 34 år og runker 1 gang om dagen i perioder to ganger om dagen .Synes dere det høres mye ut?Er singel nå da.. Det er en slags rus for meg...Det er bare en ubeskrivelig følelse når jeg får orasme eller utløsning :-) eller hva man skal kalle det ..
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 1-2 ganger om dager er vel ganske normalt hvis man er singel og kåt. Vet ikke om det er riktig men jeg tror at menn onanerer mer enn kvinner.
Kevin Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Hva tenker en jente når jeg forteller at jeg er 34 år og runker 1 gang om dagen i perioder to ganger om dagen .Synes dere det høres mye ut?Er singel nå da.. Det er en slags rus for meg...Det er bare en ubeskrivelig følelse når jeg får orasme eller utløsning :-) eller hva man skal kalle det .. Næææh.. er i forhold og har samme frekvensen som deg sånn ca.... Sjelden vi har sex, så derfor blir det mange soloturer i løpet av et år...
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Må man fortelle slikt i ett forhold da? Kjære, vet du hvor ofte jeg ronker?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 Typen min er litt yngre, men jeg vet at han koser meg seg selv på tross av at vi har sex på en eller annen måte nesten hver dag. Men, det er ikke noe samtaleemne, og det skjer nok ikke når jeg er hjemme.
Gjest Persille i.i. Skrevet 9. januar 2005 #7 Skrevet 9. januar 2005 Om du runker en gang pr. uke eller tre ganger om dagen, spiller ingen rolle. Den gangen du velger å runke framfor å ha sex med kjæresten, først da er det et faresignal. Og som singel så blir det gjerne en del alenesex. Helt naturlig. Og forresten så er det jo ingenting man forteller andre om. "Denne uka har jeg vært så utrolig kåt at jeg har onanert flere ganger hver dag" Samboer er eldre enn deg og bruker nok høyrehånda minst en gang hver dag. Jeg synes det er helt ok så lenge det ikke går utover vårt felles sexliv.
Gjest Middelaldrende mann og ko Skrevet 9. januar 2005 #8 Skrevet 9. januar 2005 Vi er et middelaldrende par. Har skjelden, men god sex. Jeg runker i snitt ca en gang pr dag. Gjerne 1/2 til en hel time om gangen. Noen dager ikke, andre dager 2 - 3 ganger.
CeeCee Skrevet 9. januar 2005 #9 Skrevet 9. januar 2005 Du er nok helt normal... Men hvorfor skal du "fortelle en jente"????? Nysgjerrig bare....
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #10 Skrevet 10. januar 2005 Helt normalt ja... Men som de andre lurer på: hvorfor fortelle det? Hvis hun ikke lurer da seffer's.. :-)
AUF Skrevet 10. januar 2005 #11 Skrevet 10. januar 2005 Synes det er helt normalt jeg en har jo drifter til man dør, tror det er normalt å runke når man er 90 også... 8)
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #12 Skrevet 10. januar 2005 Uansett alder og kjønn så høres det ganske vulgært ut at man onanerer hver dag. Det er noe skittent over det.
Kevin Skrevet 10. januar 2005 #13 Skrevet 10. januar 2005 Uansett alder og kjønn så høres det ganske vulgært ut at man onanerer hver dag. Det er noe skittent over det. Jepp, på tide å vaske hendene mine tror jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #14 Skrevet 10. januar 2005 Uansett alder og kjønn så høres det ganske vulgært ut at man onanerer hver dag. Det er noe skittent over det. Og du som tydeligvis har et noget anstrengt forhold til sex, hvorfor sniker du i et seksualforum??
Gjest Runker'n Skrevet 10. januar 2005 #15 Skrevet 10. januar 2005 Uansett alder og kjønn så høres det ganske vulgært ut at man onanerer hver dag. Det er noe skittent over det. Og i hvilket århundre lever du?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 hvis du er singel så ser jeg ikke noe galt i det nei
Kevin Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 hvis du er singel så ser jeg ikke noe galt i det nei Og for meg som er i forhold og ikke får noe annet....? :oops:
Salamandra Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 Synes du høres ut som en sunn og frisk mann i sin beste alder jeg... Angående å fortelle om sånt, synes det er spennende å tenke på at mannen min driver med sånne ting "bak min rygg" jeg .. Han forteller jo også hvis jeg spør.. Synes det er sexy jeg da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå