AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Hva er det med disse mennene som ikke lykkes på sjekkemarkedet, men er på evig jakt etter en kjæreste, og så når de endelig lykkes med å kapre ei (som til og med kan være langt over deres nivå), så greier de ikke å slå seg til ro? Anonymkode: 3409e...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 De er på evig jakt etter fitte, ikke kjæreste Anonymkode: 81f07...1ba 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Skrevet 22. juli 2017 Det er jo derfor de er for evig på dette singelmarkeded også. Ingen som holder ut lenge med sånne, stikker ikke de før dama flytter inn og blir hjemmehjelp så stikker dama så fort hun innser åssen tafatt mann han egentlig er. jeg hadde løpt om fyren sa han aldri hadde hatt kjæreste før men det var 7 året jeg så han på sukker liksom. Anonymkode: 190c7...cbe 3
Duftavsommerregn Skrevet 22. juli 2017 #4 Skrevet 22. juli 2017 På 21.7.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev: Hva er det med disse mennene som ikke lykkes på sjekkemarkedet, men er på evig jakt etter en kjæreste, og så når de endelig lykkes med å kapre ei (som til og med kan være langt over deres nivå), så greier de ikke å slå seg til ro? For lenge singel over tid, uten forhold bak seg som har noe varighet så er det helt naturlig, de har innarbeidet en rutine der de ikke stoler på noen, de har alltid alle vinduene åpen, og stikker så snart det oppstår et problem, de er fastgått i en rutine de aldri kommer ut av, og kan ikke tilpasse seg, noe som er ekstremt vikgtig i et forhold om det skal vare. 5
Sparkling_Pink Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Jeg har ikke vært borte i slike tilfeller, med mindre vi snakker om par hvor de ikke egentlig er ordentlig kompatible.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 De fikser ikke nærhet og nære relasjoner, enten har de aldri fikset det eller de er blitt sånn fordi de aldri har hatt det. De foretrekker distanse til andre fordi det er mindre utleverende og de da kan fortsette å pretendere overfor både seg selv og andre at de er noe annet enn de er. På en måte "emosjonelt impotente". Anonymkode: 86e3d...4ef 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Dette gjelder da for kvinner også. Har opplevd flere kvinner som vil drøye forholdsbiten ut i det uendelige, enda jeg (om jeg kan si det selv) er en flott mann med gode moraler og kjærestemateriale. Men det er vel ofte en idiotisk eks inni bildet, da. Anonymkode: 063ae...a44 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De fikser ikke nærhet og nære relasjoner, enten har de aldri fikset det eller de er blitt sånn fordi de aldri har hatt det. De foretrekker distanse til andre fordi det er mindre utleverende og de da kan fortsette å pretendere overfor både seg selv og andre at de er noe annet enn de er. På en måte "emosjonelt impotente". Anonymkode: 86e3d...4ef Hvordan vet du at de later som om de er noe de ikke er? Er ikke alle som bare later som at de foretrekker distanse, noen ganger er det faktisk slik det er, hverken mer eller mindre. Anonymkode: cc71d...6c5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 På 22.7.2017 den 5.39, AnonymBruker skrev: De er på evig jakt etter fitte, ikke kjæreste Anonymkode: 81f07...1ba Da skyter de seg selv i foten med en kanon. Slike får veldig lite fitte når de er single men kan få i bøtter og spann om de tør å gå inn i et forhold så å tro at det er bedre å være singel for å få fitte, er kanskje den minst smarte kommentaren jeg har lest her Anonymkode: 8c301...f97 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da skyter de seg selv i foten med en kanon. Slike får veldig lite fitte når de er single men kan få i bøtter og spann om de tør å gå inn i et forhold så å tro at det er bedre å være singel for å få fitte, er kanskje den minst smarte kommentaren jeg har lest her Anonymkode: 8c301...f97 Det blir jo et spørsmål om attraktivitet det, ikke alle menn som er uaktuelle på partnermarkedet er uaktuelle som ren sexpartner og omvendt. Menn som ikke ønsker eller ikke kan få et forhold driver vel rundt med løsere flings. Anonymkode: cc71d...6c5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 Kanskje fordi grunnen til at de har vært evig single er at de stiller urimelige krav til kvinner og bare liker idéen om å ha en kjæreste? Lett å glemme at kvinner er ekte mennesker med feil og mangler og egne problemer, og ikke et objekt skapt for å tilfredsstille deres behov for å ha kjæreste som er glad i dem, men også trenger noe fra dem og kommer med personlighet og er som folk flest både irriterende, lei seg, glad, trist, kjedelig og morsom i en salig blanding. Og kanskje dermed ganske langt fra det drømmeaktige bildet de har laget seg i hodet gjennom årene alene.. Anonymkode: ab0c6...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi grunnen til at de har vært evig single er at de stiller urimelige krav til kvinner og bare liker idéen om å ha en kjæreste? Lett å glemme at kvinner er ekte mennesker med feil og mangler og egne problemer, og ikke et objekt skapt for å tilfredsstille deres behov for å ha kjæreste som er glad i dem, men også trenger noe fra dem og kommer med personlighet og er som folk flest både irriterende, lei seg, glad, trist, kjedelig og morsom i en salig blanding. Og kanskje dermed ganske langt fra det drømmeaktige bildet de har laget seg i hodet gjennom årene alene.. Anonymkode: ab0c6...0d4 Det er ikke mitt inntrykk, ofte sliter man med tidligere forhold eller kanskje noe annet som har skjedd tidligere i livet. For meg som mann så er dette med forhold så stor følelsesmessig påkjenning at jeg ikke vet om jeg noensinne gidder igjen. Og jeg er ikke så gammel…Kanskje er jeg høysensitiv, hva vet jeg. Men velger det beste for meg selv, og hvertfall inntil videre er det å avstå fra dype romantiske relasjoner. I tillegg har jeg en jobb som jeg skammer meg litt over, så har heller ingen spennende karrierebetraktninger å komme med egentlig, så det blir jo ikke så interessante samtaler på dates. Hvertfall ikke i den grad folk forstår det da det er et teknisk orientert yrke Men skal sies at jeg da nok ikke passer inn i definisjonen i tråden, har ikke gitt noen forhåpninger til kvinner jeg har datet, har kuttet kontakten uten å late som at jeg er ute etter noe seriøst. Anonymkode: cc71d...6c5 1
straamann Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 På 22.7.2017 den 20.51, Duftavsommerregn skrev: For lenge singel over tid, uten forhold bak seg som har noe varighet så er det helt naturlig, de har innarbeidet en rutine der de ikke stoler på noen, de har alltid alle vinduene åpen, og stikker så snart det oppstår et problem, de er fastgått i en rutine de aldri kommer ut av, og kan ikke tilpasse seg, noe som er ekstremt vikgtig i et forhold om det skal vare. Desverre en velkjent situasjonsbeskrivelse av en del menn i langvarige forhold også.
Sofie31 Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 På 21.7.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev: Hva er det med disse mennene som ikke lykkes på sjekkemarkedet, men er på evig jakt etter en kjæreste, og så når de endelig lykkes med å kapre ei (som til og med kan være langt over deres nivå), så greier de ikke å slå seg til ro? Anonymkode: 3409e...9fc Dette spørsmålet kan jo gi uendelig med svar. Da det kan finnes mange grunner bak. De som er single lenge, kan være en som er ''notorisk utro''. En som ikke har behov for de intime samtalene, slå seg til ro med A4 livet, ønsker barn osv. De ønsker bekreftelse gjennom sex og de har ikke behov for det andre trenger i ett forhold. Da vil de jo ikke bli mettett i ett forhold. Men ett forhold gir dem sex når de vil, og når de er utro får de spenning og bekreftelse. Derfor sier de ja takk begge deler. Det kan være at de aldri har vært forelsket, og har ubevisst gått inn i ett forhold de egentlig ikke passer inn i. De er sammen med ei jente som er kjempe pen, men de ønsker henne ikke sterkt nok? Uansett, ikke alle menn passer til å være i ett forhold. Det har vi funnet ut for lenge siden, står til og med i bibelen. Så disse mennene har alltid eksistert. De som ikke trenger det emosjonelle ved ett forhold. Men jeg tror man kan gi en individuell forklaring på hver enkelt mann, de har ikke behov for det emosjonelle, og der kommer det nok flere individuelle bakgrunner for at de ikke trenger det. Og om du er forelsket i en slik man, så kan du aldri vinne hjertet hans. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 På 22.7.2017 den 6.05, AnonymBruker skrev: Det er jo derfor de er for evig på dette singelmarkeded også. Ingen som holder ut lenge med sånne, stikker ikke de før dama flytter inn og blir hjemmehjelp så stikker dama så fort hun innser åssen tafatt mann han egentlig er. jeg hadde løpt om fyren sa han aldri hadde hatt kjæreste før men det var 7 året jeg så han på sukker liksom. Anonymkode: 190c7...cbe Rart ingen rømte da du fikk kjæreste første gangen Anonymkode: c9442...87d 1
Meltzer Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 Jeg må ærlig talt si at jeg betviler motivasjonen til TS, som får seg til å si at: "som til og med kan være langt over deres nivå". Kan det hende at de vet du ser det slik? For maken til arroganse...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #17 Skrevet 26. juli 2017 På 21.7.2017 den 15.11, AnonymBruker skrev: Hva er det med disse mennene som ikke lykkes på sjekkemarkedet, men er på evig jakt etter en kjæreste, og så når de endelig lykkes med å kapre ei (som til og med kan være langt over deres nivå), så greier de ikke å slå seg til ro? Anonymkode: 3409e...9fc Frykten for å ende opp med ei som eldes som sur melk til slutt. Anonymkode: 15216...80c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #18 Skrevet 26. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frykten for å ende opp med ei som eldes som sur melk til slutt. Anonymkode: 15216...80c Fordi de selv ikke blir eldre, slappe grinebitere? Anonymkode: 8c301...f97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå