Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve en ny foundation her om dagen og kjøpte SkinLike fra Nivea.

Skikkelig nedtur! Mer klissen og seig foundation har jeg aldri vært borti..Tørker jo med en gang, og er umulig å få til å bli jevn på huden.

Er det noen som har noen tips?

Har prøvd å påføre den med fingrene og med svamp..Funka like dårlig begge deler! Prøvde også å tynne den ut med fuktighetskrem, men da forsvant jo også en del av dekningseffekten.. :roll:

Er det noen som bruker denne, og har gode erfaringer?

Er skikkelig skuffa jeg :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj...hørtes ekkelt ut.

Hadde bytta til et annet merke jeg. Er dessverre ingen racer på foundations, så jeg har ingen tips om andre :-?

Skrevet

Jeg bruker kanebo og er storfornøyd, både med pudder og med fondation.. litt dyrere men virkelig verdt det hvis du vil ha et godt resultat!

Skrevet

Prøv Lancome sin nye:Color ID. En deilig make up som lett blander seg med din egen hudfarge.

Den dekker også godt, pluss at den er drøy i bruk..

Gjest Anonymous
Skrevet

clarins selger mange brae, men jeg har bare prøvd de for blandingshud uten olje! kjempebra! men styr unna den aller nyeste som har kommet, det var skikkelig nedtur for meg! ellers har estee lauder masse bra.... et krempudder der som jeg ikke husker hva heter...... kjøp bladet hår og makup fra det nye! masse brae tips der! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...