Petronella Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Er det noen som har lest boken? Evt hva dyntes du?
Gjest Catwoman Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Jeg begnte på den, men leste den aldri ferdig, synes den var enormt kjedelig. Men kan være den hadde tatt seg opp etterhvert, men så langt kom jeg aldri.
Petronella Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2005 jeg leste utdrag fra den i Det nye i går, men klarer ikke helt å bestemme meg. Syntes den var skrevet litt litsomt.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Selve tittelen er bra, men jeg vet ikke jeg. Kikket litt på den, og den virket kjedelig spør du meg
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Veldig bra bok! Også veldig spesiell, men absolutt verdt innsatsen. Hovedpersonen er ikke sånn som vi gjerne vil være - ikke en bok til å drømme seg bort i. Men jeg hadde glede av å lese den!
Grooo Skrevet 11. januar 2005 #6 Skrevet 11. januar 2005 Har også lest den, og er litt usikker... Egentlig likte jeg den ikke så godt, men samtidig var den veldig bra. Var noe ved den som satte seg fast liksom. Men den var litt langtekkelig til tider, den var egentlig ganske kjedelig å lese...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå