Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er nå en uke over ikm (tror jeg). Vet ikke lengden på syklusen min.

Jeg tok ut p-ring 12 juni, fikk mensen 16 juni som varte til 19 juni. 

Blir helt gal av dette, tatt 4 tester til nå, alle like negative. I fjor vår tok jeg også ut p-ring, da fikk jeg en vanlig mens 1 gang så ble jeg gravid som dessverre endte med SA. Mener jeg hadde omtrent normal syklus den gangen. Så synes det er rart  jeg ikke får hverken mensen eller positiv test nå. 

Noen andre som har slike erfaringer eller gode råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke direkte erfaring med p-ring, men hormoner generelt kan jo gjør at syklus kan bli ustabil, det er normalt at det tar litt tid før det stabiliserer seg så kansje du får mensen litt senere enn forventet.

Kansje du har hatt senere EL enn antatt, og at det dermed er for tidlig å teste enda? 

Du kan jo ikke gjøre så mye mer enn å vente å se (selv om det er frustrerende) enten kommer mensen, eller så får du en positiv test! Tvi tvi!🤗

Skrevet
1 minutt siden, Bahir skrev:

Har ikke direkte erfaring med p-ring, men hormoner generelt kan jo gjør at syklus kan bli ustabil, det er normalt at det tar litt tid før det stabiliserer seg så kansje du får mensen litt senere enn forventet.

Kansje du har hatt senere EL enn antatt, og at det dermed er for tidlig å teste enda? 

Du kan jo ikke gjøre så mye mer enn å vente å se (selv om det er frustrerende) enten kommer mensen, eller så får du en positiv test! Tvi tvi!🤗

Takk for svar, blir jo nesten tullete i hode når man holder på 😂 håper på å få det ene eller andre ganske snart, så slipper jeg å gå slik å lure hele tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...