Gå til innhold

Tilhører det sjeldenhetene at en kvinne sjekker opp en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så mannen føler seg stolt og kry når det faktisk skjer?

Anonymkode: 410a6...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At kvinner sjekker opp menn? Ellers takk. Det er vår jobb og er noe av det fantastiske med å være mann.

Damer. Slutt å tenke på å sjekke opp menn. Det er vår jobb. Menn som ikke tør å sjekke opp dere er ikke verdt tiden deres.

AnonymBruker
Skrevet

Klart sitter mannen kun foran dataen sin og runker så blir han aldri sjekket opp. 

Anonymkode: 2f8a5...e41

Skrevet

Tja, det hendte ofte når jeg pleide vanke på byen for mange år siden. Følte meg meg hverken stolt eller kry, men det er jo selvfølgelig hyggelig å bli lagt merke til og verdsatt

Gjest Overrasket
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det skjer så sjelden. Men det kan aldri skje for ofte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan sjekke opp menn, men det verste er at de ikke skjønner at det er jeg som sjekker opp de. De tror at de sjekker opp meg ;) 

Anonymkode: 64f2f...87b

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror nok det er flere kvinner som sjekker opp menn enn man skulle tro. Men det gjøres ofte på en veldig subtil måte.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Silje Lien skrev:

Jeg tror nok det er flere kvinner som sjekker opp menn enn man skulle tro. Men det gjøres ofte på en veldig subtil måte.

Da kalles det ikke å sjekke opp, da kalles det å gi ut hint i håp om selv å bli sjekket opp.

Anonymkode: e87b7...5f1

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg har alltid vært den som har sjekket opp. Det ga en veldig boost for selvtilliten om jeg skal stole på responsen :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har alltid vært den som har sjekket opp. Det ga en veldig boost for selvtilliten om jeg skal stole på responsen :)

Så ingen menn sjekket opp deg? Sa alle ja til deg siden du fikk boost i selvtilliten? 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, hocane skrev:

At kvinner sjekker opp menn? Ellers takk. Det er vår jobb og er noe av det fantastiske med å være mann.

Damer. Slutt å tenke på å sjekke opp menn. Det er vår jobb. Menn som ikke tør å sjekke opp dere er ikke verdt tiden deres.

Var det et forsøk på å være morsom? :klo:

Anonymkode: 085c6...c01

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det et forsøk på å være morsom? :klo:

Nei, jeg er seriøs.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, hocane skrev:

Nei, jeg er seriøs.

Men jeg liker en fyr som er litt sjenert og tror ikke han driver og sjekker opp damer i hytt og pine. Men jeg vil virkelig ha han! Skal jeg liksom bare sitte og vente når jeg vet han ikke kommer til å sjekke meg opp?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kalles det ikke å sjekke opp, da kalles det å gi ut hint i håp om selv å bli sjekket opp.

Anonymkode: e87b7...5f1

Niks.

Jeg vet forskjellen på når jeg "sender ut hints" og når jeg sjekker noen opp. Det håper jeg, for din egen del, at du gjør også ?

Anonymkode: 64f2f...87b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal jeg liksom bare sitte og vente når jeg vet han ikke kommer til å sjekke meg opp?

Sånn har det vært siden tusenvis av år. Det er noe som heter biologiske kjønnsroller.

Eller skal du sitte her å benekte tusenvis av år med evolusjon?

Gjest Ingenting2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ingen menn sjekket opp deg? Sa alle ja til deg siden du fikk boost i selvtilliten? 

Du misforsto, mennene syns det var stas at jeg sjekket opp dem. Ingen mann har klart å sjekke opp meg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, hocane skrev:

Sånn har det vært siden tusenvis av år. Det er noe som heter biologiske kjønnsroller.

Det er mye som ble gjort i tusenvis av år som ikke lenger praktiseres. Man kan rett og slett bruke den høyt utviklede hjernen man har og bestemme selv hvordan man oppfører seg istedenfor å gå tilbake til huleboernivået som man var på :) Mennesket er i forandring, altså evolusjon. Menesket utvikler seg. Det er det motsatte av å fortsette som vi har gjort i tusenvis av år :) 

Anonymkode: 9da55...185

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg liker en fyr som er litt sjenert og tror ikke han driver og sjekker opp damer i hytt og pine. Men jeg vil virkelig ha han! Skal jeg liksom bare sitte og vente når jeg vet han ikke kommer til å sjekke meg opp?

Du velger jo selv hvordan du ønsker å leve så det er jo ikke sånn at du ikke kan sjekke han opp bare fordi Hocane sier kvinner ikke skal sjekke opp. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye som ble gjort i tusenvis av år som ikke lenger praktiseres. Man kan rett og slett bruke den høyt utviklede hjernen man har og bestemme selv hvordan man oppfører seg istedenfor å gå tilbake til huleboernivået som man var på :) Mennesket er i forandring, altså evolusjon. Menesket utvikler seg. Det er det motsatte av å fortsette som vi har gjort i tusenvis av år :) 

Mennesket er i forandring, men biologi vil aldri gå bort.

Menn vil alltid være det dominerende, sterkeste kjønnet, det er hvordan vi e rprogrammert av naturen. Kvinner er naturlig passive, menn er naturlig aggressive.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, hocane skrev:

Ja men hvis han er sjenert, og jeg virkelig vil ha fyren, da er det vel bedre at jeg gjør det enn at vi begge ender opp alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...