AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 (endret) Hei Jeg er ei jente på 19 år og vekta varierer mellom 63-65 kg. Jeg vil jo påstå at jeg er helt normal og at det ikke er noen ting galt med kroppen min. Jeg har et sunt kosthold, trener litt her og der og drikker sjeldent. Allikavel så hadde jeg ikke hatt noe imot å gå ned et par kilo. Jeg er litt "soft" - hvis det i det hele tatt gir noe mening, haha.. Litt valpefett på magen og lårene som jeg gjerne vil ha bort. Problemet er det at jeg vil ikke bli "bulkete" eller bare tynn, jeg vil bli slank og definert. Og jeg hører veldig mye forskjellig når det kommer til trening og kosthold. Noen sier du ikke må løfte tunge vekter, andre sier du burde.. Noen sier du ikke må løpe fordi da blir du "skinny fat".. Hva er riktig egentlig? Må jeg kutte kalorier? Eller må jeg bare spise vanelig å trene? Hva må til liksom? Takk på forhånd Anonymkode: 2a4d4...daa Jeg har endret innlegget i henhold til reglene om høyde og vekt. Les festet innlegg.sofie777, mod Endret 21. juli 2017 av sofie777
Gjest Overrasket Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Bare finn en treningsform som du liker og som du gjerne gjør flere ganger i uken. Det kan være vekter, løping, gruppetimer eller hva som helst, det viktigste er at det motiverer deg nok til at du gjør det med glede relativt ofte.
Pringle Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Først må du definere "slank og definert". Kom tilbake når du har gjort det. Da kan de andre svare.
mapanda Skrevet 22. juli 2017 #5 Skrevet 22. juli 2017 Viktig å spise rente matvarer og ikke for mye salt. Få i deg nok proteiner, evt ta tilskudd. Holder på med kostholdsveiledning av slike som deg om du hadde ønsket det. Men handler mest om å spise ren mat, trene de riktige øvelsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå