Gå til innhold

Er det en selvtillitsboost for en mann på 33 å bli sjekket opp av en kvinne på 25?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er det sannsynlig at han er interessert? Eller vil han ha en på lik alder i samme livssituasjon?

Anonymkode: daf04...4ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på mannen og dama. :hjerte:

Anonymkode: a66bc...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Om man blir sjekket opp er det gjerne flatterende uansett alder på den som sjekker opp. Om han vil ha noen på egen alder er umulig å si. Er han moden og smart- sannsynligvis. Om han er barnslig og liker gå etter yngre skrepper, så er det sikkert flott med ei dame på 25 som har puppa på stell

Anonymkode: 36a68...045

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel et selvtillitsboost for en mann å bli sjekket opp av en kvinne, punktum. Rett og slett fordi det ikke skjer så ofte.

Alderen ser jeg ikke som relevant her, det er ikke store aldersforskjellen. Jo mer attraktiv hun er, jo mer smigrende selvsagt.

Anonymkode: b7e32...7d4

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer da helt an på om mannen er generelt villig, og om dama er attraktiv for han. Er ikke slik at man automatisk er attraktiv for noen fordi man er 25. 

Anonymkode: 52630...e93

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om man blir sjekket opp er det gjerne flatterende uansett alder på den som sjekker opp. Om han vil ha noen på egen alder er umulig å si. Er han moden og smart- sannsynligvis. Om han er barnslig og liker gå etter yngre skrepper, så er det sikkert flott med ei dame på 25 som har puppa på stell

Anonymkode: 36a68...045

Er ikke snakk om ekstremt mange år i denne tråden, 8 år behøver ikke være så betydelig så lenge den yngsten er i midten av tyveårene som et minimum. De fleste er relativt voksne da. 

Anonymkode: 01f15...732

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er sikkert noen som hadde vært det. Er veldig mange ulike intelligenser og ting der ute.. Gikk senest forbi en veldig smart fyr i går, som snakket høyt om at grønnsaker er mer giftig enn kjøtt. Altså, sier bare - mennesker er veldig forskjellige og har mange rare ting for seg.

Anonymkode: 33a9a...f58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke heller motsatt da? Når jeg var 20 år så ble jeg sjekket opp av en 30-år gammel dame. Et skikkelig stykke av et kvinnfolk. Hun knullet vettet av meg og jeg husker jeg levde lenge på den dama når det kommer til selvtillitt...

Anonymkode: 0fd17...b1f

AnonymBruker
Skrevet

En mann på 33 år er fortsatt en ung mann, og kan godt se yngre ut en en på 27 år, som jeg har erfart at noen gjør. Alderen er helt individuelt og har mest med gener å gjøre. 

Anonymkode: 9a687...b37

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En mann på 33 år er fortsatt en ung mann, og kan godt se yngre ut en en på 27 år, som jeg har erfart at noen gjør. Alderen er helt individuelt og har mest med gener å gjøre. 

Anonymkode: 9a687...b37

True.

Mange på 25 kan jo se mye eldre ut enn de er også, eller yngre. I likhet med en 33 åring. 

For min del er 25-35 åringer i ganske samme liga, der noen ser yngre/eldre ut "men et sted rundt den alderen" på grunn av klesstil som ikke ser 14iss ut og lignende. 

Anonymkode: 33a9a...f58

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Det faktum at hun er 25 gjør det hverken til et større eller mindre kompliment. Sjekk i vei, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...