AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg liker jo stort sett mennesker, men av og til liker jeg å velge noen ut fra livet, enkelt og greit fordi de er plagsomme. Det er ofte de som alltid må ha oppmerksomhet, som minner meg om drittunger som ikke tåler at andre enn dem ar litt oppmerksomhet og skriker høyere jo mindre oppmerksomhet de får. Siden det er noen felles bekjente, så støter jeg dem ikke direkte ut. Men jeg tar aldri noe initiativ i å inkludere de heller. De kommer oftr av seg selv, og står for showet redten av tiden de er der. Problemet er at det er en av de som begynte å være at jeg skyver vedkommende ut av livet. Og jeg vet at vedkommende har begynt å skrive mld til ei felles venninne om at "hun ikke må være sammen med meg" osv. Jeg sitter da aldri og prøver å maniplulere mine venner til å du pe vedkommende som venn, så hvorfor blir dise så fornærmet da? Anonymkode: f89c0...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Del Skrevet 12. august 2017 Du har rett til å velge vekk mennesker du ikke liker, tror at det i lengden kan det være best for alle parter at en bare unngår dem. Noen kan være urimelig krevende og kontrollerende og kan ha godt av å lære at de ikke kommer så langt med det. Angående deres felles venninne, så får en bare håpe på at hun også har gangsyn nok til å kunne se dette. Bekreft ovenfor henne at du gjerne vil bevare dette vennskapet, og håper at ikke meldingene kommer i veien for det. Så får en bare håpe på hun velger din fordel videre, hvis ikke, tror jeg dessverre ikke at det er så mye du kan gjøre med det. Kanskje hun gjennomskuer dette spillet seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 12. august 2017 #3 Del Skrevet 12. august 2017 Synes det er merkelig av venninna di å fortelle deg at den andre har snakket om deg, hva oppnår du med å vite dette når du uansett ikke liker vedkommende og ikke ønsker å omgås personen ? Om dere er en vennegjeng eller flere venninner og du "skyver henne ut av livet ditt" så kan det hende at det oppleves som at du faser ut/ghoster eller ekskluderer ut en person. Isåfall kan det føles sårt for den det gjelder. Du er såklart ikke pålagt å være venn med noen, men de fleste blir lei seg når de opplever avvisning, og med årene lærer vi å avvise andre på en måte som er minst mulig "skadelig" for den som blir utsatt for det. Da unngår man som regel unødig drama. Tenker at kanskje dere er veldig ung? Også da ut ifra språket ditt, da du beskriver de du tar avstand fra som "drittunger"... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #4 Del Skrevet 12. august 2017 Denne dama er enten emosjonellt ustabil eller umoden. Blås i det du. Anonymkode: 39d0d...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Del Skrevet 12. august 2017 Det er nok mye vanskeligere å velge bort noen, hvia disse uheldigvise er nærmeste familie... Anonymkode: 3d8ca...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Del Skrevet 13. august 2017 På 21.7.2017 den 12.14, AnonymBruker skrev: Jeg liker jo stort sett mennesker, men av og til liker jeg å velge noen ut fra livet, enkelt og greit fordi de er plagsomme. Det er ofte de som alltid må ha oppmerksomhet, som minner meg om drittunger som ikke tåler at andre enn dem ar litt oppmerksomhet og skriker høyere jo mindre oppmerksomhet de får. Siden det er noen felles bekjente, så støter jeg dem ikke direkte ut. Men jeg tar aldri noe initiativ i å inkludere de heller. De kommer oftr av seg selv, og står for showet redten av tiden de er der. Problemet er at det er en av de som begynte å være at jeg skyver vedkommende ut av livet. Og jeg vet at vedkommende har begynt å skrive mld til ei felles venninne om at "hun ikke må være sammen med meg" osv. Jeg sitter da aldri og prøver å maniplulere mine venner til å du pe vedkommende som venn, så hvorfor blir dise så fornærmet da? Anonymkode: f89c0...069 Si det? Som mor til tre har jeg drevet ut minst 9-10 stykker i fra livet mitt. Jeg orker ikke mas. Når jeg har 3 barn så må dem da skjønne att ting tar tid og at man ikke kan ha 9- 10 nye unger. Anonymkode: 03e35...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå