Gå til innhold

Mannekroppen, hva liker dere best

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker dere best med mannekroppen? :) sterk rygg? Store armer? 

Anonymkode: 8db8f...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterke armer og overkropp.

AnonymBruker
Skrevet

Lite kroppsfett, flat mage. God holdning. De fleste klarer seg bra med naturlige muskler, trenger ikke trene mye for min del. V ned i bukselinninga er dritsexy. 

Elsker mannekropper!

Anonymkode: 07224...1cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øynene og hendene.

Anonymkode: eb7b2...cc8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rumpe

Anonymkode: a7130...e16

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stor penis og hengeballer.

Anonymkode: 7ce2c...a86

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste klarer seg bra med naturlige muskler

De aller færreste menn er velsignet og klarer seg bra med naturlige muskler det kan jeg love deg.

Vil oppfordre alle menn der ute til å trene styrke jevnlig. Du vil føle deg bedre med deg selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, hocane skrev:

De aller færreste menn er velsignet og klarer seg bra med naturlige muskler det kan jeg love deg.

Vil oppfordre alle menn der ute til å trene styrke jevnlig. Du vil føle deg bedre med deg selv.

Er enig i at styrketrening er bra for helsa, særleg jo eldre man blir. Men poenget mitt var at menn ikke trenger en treningsstudio-kropp for å se bra ut. Jeg synes menn ser bra ut med vanlige muskler som er i vanlig bruk hver dag, og de kan man jo se dersom det er lite kroppsfett. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Føtter

Anonymkode: 90975...de2

Skrevet

Bred rygg, sterke armer. Høy. 

AnonymBruker
Skrevet

Visuelt sett: Stor penis, stor men ikke nødvendigvis trent brystkasse, stor men ikke nødvendigvis trent rygg.
Underarmer med tatoveringer og blodårer på. Har han ryggen full av hår får han vokse den.
Er ikke så viktig at han er trent for jeg vet jo at han er sterkere enn meg til å forsvare meg og til å løfte meg i seksuelle posisjoner så så lenge han kan det vil jeg helst ha minst mulig "synlig" muskler. Syntes IKKE det er fint med bulemager og bulearmer som gutta som trener hver dag har.

Anonymkode: e9c9b...92d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2017 den 12.15, AnonymBruker skrev:

V ned i bukselinninga er dritsexy. 

Oh ja! Hvordan kunne jeg glemme den ! <3

Anonymkode: e9c9b...92d

AnonymBruker
Skrevet

Lang stang 

Anonymkode: 77270...ba8

Skrevet
På 21.7.2017 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Rumpe

Anonymkode: a7130...e16

Like I hate to se you go, but I love to watch you leave 😂😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hender

Kuk, jeg tenker på det som et ansikt nummer to. Kunne aldri data noen jeg ikke likte snoppen til.

Rompe

Og så liker jeg hårvekst, spesielt bryst, armer og lår. Litt sånn ape-følelse light :laugh:

Anonymkode: 971e6...7e7

AnonymBruker
Skrevet

Visuelt liker jeg litt størrelse på armene og skulderpartiet slik at ikke brystkassa er stor og armene tynne liksom, men selvfølgelig ikke noe must om jeg liker fyren. Er han vanlig proporsjonert så er det mer enn nok. Også må jeg like hendene hans, det er viktig. 

Anonymkode: 45388...db5

AnonymBruker
Skrevet

Åh, sånn som kjæresten min. Han er så mann atte hjelp. Høy og bredskuldret, med en helt normal fettprosent, men sterke muskler under. Han ser ut som han har vokst opp i skogen, og har løftet tømmerstokker hele livet. God damnit, hvor deilig han er!

Anonymkode: 827dd...afd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte en ting. Underarmer. Jeg synes underarmer er dritsexy. Når musklene og senene spiller i dem.... nam!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte en ting. Underarmer. Jeg synes underarmer er dritsexy. Når musklene og senene spiller i dem.... nam!

+ tatoveringer på underarmene😍

Anonymkode: 47603...a77

• Liker 2
Skrevet

Hendene. Ser alltid etter som de ser gode ut å bli spanket med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...