AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Hvem har vært der? Erfaringer? Vurderer en PRP (vampyrbehandling) der hos Julie Horne. Siden det er så mange useriøse aktører vil jeg gjerne høre om noen har noen andre anbefalinget eller evt erfaringer fra ESC. Anonymkode: 819be...b43
Prinsesse788 Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Jeg var kunde der. Forsåvidt et alright sted, men: jeg var der 2 ganger i måneden, i flere måneder. En dag jeg skulle dit hadde en nær venn vært i en trafikkulykke og jeg ringte med en gang de åpnet og fortalte at jeg ikke kunne møte til timen. Fikk beskjed om at jeg måtte betale full pris og hun kunne ikke få meg inn til en ny time før flere uker senere. Altså- lite fleksibelt. Jeg sluttet å gå dit. Utrolig dårlig kundebehandling, alt for mange ansatte som ikke har beslutningsmyndighet over sin egen arbeidshverdag. Jeg forventer ikke å bli behandlet annerledes enn andre, jeg bare husker den samtalen med verdens sureste dame etter å ha lagt igjen over 10.000 det siste året. Aldri opplevd lignende. Når det gjelder behandlingen du nevner har jeg ingen erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 De er uproffe og tar dårlig vare på kundene sine. Tok selv restylane der, og måtte rette det hos annen klinikk. Anonymkode: df3c6...595 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Var på konsultasjon der for Juvederm og ble fortalt at leppene mine ikke så fine ut og at jeg burde ta Restylane istede. Tviler på at jeg kommer til å dra tilbake. Anonymkode: deeaa...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå