Gjest Puzz-lover Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Bruker du undertøy, eller liker du å gå uten?
Kevin Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Ute blant folk unngår jeg å gå "commando"..... bruker vanligvis boxer..... hjemme derimot kan det tenkes jeg breier meg på sofaen i kun morgenkåpa..... :-) Åååååh.... du tenkte på om JENTENE hadde på seg truse du, ja..... NÅ tok jeg den.....
Morlock Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Noen ganger med, andre ganger uten. Hjemme går jeg alltid uten. Mye mer behaglig. Også tar jeg på no sexy for forloveden min en gang i blandt. Syntes egentlig det er ganske opphissende å ha sex med litt undertøy på. F.eks. strømper og strømpeholder
Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #4 Skrevet 2. august 2002 Går aldri uten truse... Bortsett fra når jeg dusjer og sånt, da...
Nøtteliten Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Går ofte uten bh, men kommer helt an på klærne.. Det skal ikke være stygt. Trusa kaster jeg når jeg går i skjørt..
Transelise Skrevet 3. august 2002 #6 Skrevet 3. august 2002 Jeg går ofte ut uten truse under kjolen,det er en pirrende og behagleg følelse for meg.
Majken Skrevet 3. august 2002 #7 Skrevet 3. august 2002 Tar som regel av meg bh hjemme av en eller annen grunn..... Men trusa den blir....
Gjest Janna Skrevet 3. august 2002 #8 Skrevet 3. august 2002 Løper mer eller mindre naken rundt hjemme. Liker å gå uten BH om sommeren, men trusa den sitter på stort sett hele tiden når jeg er ute av huset..
Tusseline Skrevet 3. august 2002 #9 Skrevet 3. august 2002 Trusa er alltid på! BH'en derimot, hender det at jeg går uten når jeg har på meg "trekantet" topper ol.
Gjest Duchess Skrevet 3. august 2002 #10 Skrevet 3. august 2002 Liker ikke undertøy jeg nei! Går uten Bh veldig ofte, har som regel på truse, men liker det ikke.
vilja Skrevet 4. august 2002 #11 Skrevet 4. august 2002 Går alltid uten truse når jeg har skjørt. Har vurdert å slutte å bruke truse oxo. Hehehehe. Men bh det må jeg nesten ha. Har litt tyngde i puppene mine.
miss tiger Skrevet 4. august 2002 #12 Skrevet 4. august 2002 ute er alltid trusa på. hjemme er noe annet, men elsker ellers å gå i kjærestens boxer, mye mer behagelig enn g-string skal jeg si dere..
Tullerusk Skrevet 5. august 2002 #13 Skrevet 5. august 2002 Går som regel med undertøy ja, men det er jo mye mer behagligere uten! Iallefall om en har på seg skjørt/kjole...
aline Skrevet 6. august 2002 #14 Skrevet 6. august 2002 under skjørt/ kjoler kan jeg godt gå uten noe under nå på sommeren. BH'n blir så godt som alltid på når jeg er ute blandt folk, føler det best slik, får puppene velge selv er ikke jeg nødvendigvis fornøyd nemlig... bruker derimot g-streng under bukser så godt som alltid, da jeg ikke gidder vaske buksene etter kun en gangs bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå