MorningStar Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Hvordan kan man få brystene til å bli "større" uten å ta plastisk operasjon? Jeg har hørt fra et eller annet sted at det er mulig. Vet noen her mer om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 det KAN forekomme som en bivirkning av p-piller, men er HELT UFORUTSIGBART. forøvrig har jo p-piller en del uheldige bivirkninger også, de kan blant annet øke risikoen for brystkreft. så det spørs vel hva du prioriterer. ellers finnes det en del useriøse 'mirakelkurer' som er dyre og uten noen sannsynlig effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg kjøpte noe som het Erdic, også kalt puppepillen... Det er noen svææære piller som du skal ta 10-12 av om dagen. Om de funker varierer visst fra person til person, hvordan du tar opp de ulike stoffene. Jeg ga opp halvveis og la meg under kniven i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå