AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Jeg har fått mulighet til å jobbe med reklame som produksjonsassistent og jobben frister veldig. Jeg jobbet med dette noen dager nå før ferien og jobben var perfekt for meg samt at lønna var ganske god mtp at jeg får lønn som ufaglært, (jeg har en annen utdanning som jeg ikke bruker til denne jobben) Problemet mitt er: lange dager og pendling på én time hver vei. Dette føles ut som litt for mye for meg nå som jeg har en sønn på barnehagealder. Flytte til Oslo er helt uaktuelt nå for det har vi ikke råd til så vi må bare blir her vi er og løse det på best mulig måte. Ved siden av har jeg en langt dårligere betalt jobb som ringevikar, men som absolutt hjelper på økonomien, det er bare at i kombinasjon med produksjonsjobben hadde jeg fått en tilnærmet normal inntekt. Må nevne at produksjonsjobben er ikke en mandag til fredag jobb. Man shooter ferdig en reklame og venter til neste oppdrag, men i den perioden det foregår så må man regne med mye arbeidspress og lange dager. Noen her som har eller jobber med noe av det samme? Eller kjenner dere noen som gjør det? Hvordan ser familielivet ut? Hvordan løser man utfordringer? Føles feil å si nei til drømmejobben nå som jeg trenger den så sårt. Anonymkode: 37267...2cc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Så lenge den andre forelderen har normale arbeidsdager, burde ikke det være noe problem. Anonymkode: a2d9b...c3c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge den andre forelderen har normale arbeidsdager, burde ikke det være noe problem. Anonymkode: a2d9b...c3c Han har det. Men han pendler også så ha rekker ikke å hente og levere i bhg. Alternativetblir å be om hjemmekontor de dagene jeg jobber Anonymkode: 37267...2cc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Da gir det dessevrre seg selv at en av dere må bytte jobb, eller besteforeldre må spørres om å trå til på fast basis. Jeg anser ikke jobben som en utfordring sålenge det jo i praksis funker som en av/på-jobb, er jo nok av folk som jobber på plattform for eksempel. Spørsmålet er bare om lønna i lengda vil veie opp for ulempene, og jeg ville ikke tatt jobben på sikt om du ikke får betalt for reisetiden også. Anonymkode: c1479...723 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå