Gå til innhold

Oioi! VG: -Viste satantegn på tv-galla

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261681

Nå sliter Tommy Ingebrigtsen ja!

Viste satan-tegn på TV-galla

Direkte på NRK under Idrettsgallaen, da hopplandslaget fikk tildelt pris, viste Tommy Ingebrigtsen (27) tegnet som av mange oppfattes som et satanist-tegn.

Herregud så utrolig dumt.. Skjønner ikke at det i det hele tatt ble en sak ut av dette

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Vi ser mer og mer at samfunnet forfaller. Piirka i "borettslaget" banner og nå Tommy med satan-tegn. For andre gang i karrieren. Gud vil gi oss straff som fortjent.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Visste faktisk ikke at det ikke var lov å vise m/ på TV jeg.

Det er jo noe vi rockere gjør til stadighet. Men de eldre pensjonistene som er trofaste tilhengere av NRK ble vel skremt og trodde han var djevelen selv når han viste tegnet :roll: Synes det var bra gjort av Ingebrigtsen jeg! :kul:

Skrevet

Det var godt at avisene endelig fikk en skikkelig sak å skrive om.

Skrevet

Sier som hoppsjefen jeg, "Tommy Ingebrigtsen må få være seg sjøl, og det inkluderer rocketegnet".

Men herregud, hvem bryr seg egentlig? Er det VG på vegne av eeeehh VG som er forarget eller? Det kommer liksom ikke frem av artikkelen :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet
Synes det var bra gjort av Ingebrigtsen jeg! :kul:

Hvorfor det?

Synes det var helt dust, jeg.

Skrevet

Hvorfor det?

? :-?

Skrevet

Synes det er bra av Tommy¨at han gjorde det! Kanksje det hjelper at en fremtredende idrettsstjerne viser at det er OK å vise tegnet.. Kan hende at det blir akseptert med tiden..Det betyr ikke "satan" for majoriteten av de som viser det.. Synes det er latterlig igrunn at det skal bli blest om det, men jeg er ikke overrasket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor det?

Jeg bruker selv dette tegnet for å markere at noe er bra. Enten når jeg er på metallkonserter og synes konserten er genial eller om jeg opplever andre ting som er bra. Bruker dette for å vise at "Yeah, dette rocker!" Er jo mest vanlig å bruke dette tegnet som en hyllest til musikken, men ser ikke noe galt i å bruke det for å hylle andre gleder heller. Mange som tror at folk som bruker dette tegnet er satanister. Noen brukere av dette tegnet er nok satanister. Men flesteparten, som f.eks meg og Ingebrigtsen er bare vanlige rockere!

Gjest Anonymous
Skrevet

Folk kan tenke selv vet du, trådstarter.

Når vi leser VG-artikkelenstår det at Tommy selv sier at han viser dette rocketegnet når han blir glad fordi han har vunnet.

Kan vi ikke bare høre på ham og tro ham?

Skrevet
Folk kan tenke selv vet du, trådstarter.  

Når vi leser VG-artikkelenstår det at Tommy selv sier at han viser dette rocketegnet når han blir glad fordi han har vunnet.  

Kan vi ikke bare høre på ham og tro ham?

tror du misforsto mitt syn på saken..

Kan skyldes at moderator slettet deler av innlegget mitt

Skrevet

La Tommy være seg selv og la alle andre gjøre som dem vil

Skrevet

Hvorfor det?

Enig med deg LoisLane :-D

Skrevet

Enig med deg LoisLane :-D

Hvorfor er det dust?

Ser for meg en reklame hvor det skal være en politisk debatt der den nee debattanten åpner ved å si at forslaget til motstanderen er "Helt dust." :ler:

Gjest TinaDi28
Skrevet
:o Visste faktisk ikke at det ikke var lov å vise m/ på TV jeg.

Det er jo noe vi rockere gjør til stadighet. Men de eldre pensjonistene som er trofaste tilhengere av NRK ble vel skremt og trodde han var djevelen selv når han viste tegnet :roll: Synes det var bra gjort av Ingebrigtsen jeg! :kul:

Vi gjør det på konserter.Men syns det er teit å gjøre det på en idrettsgalla, helt fjernt... hva har tegnet med idrett å gjøre, hehe. Som om han skulle tøffe seg, og han hilste til Ozzy, skulle tro han var en wannabe metal-fan... fjortis!

Gjest Aurélie
Skrevet

Det er vel nok med at han har svart langt hår, om han ikke skal begynne å vise metall-tegnet også..

Hehe, neida..

Synes det blir veldig flisespikking å kritisere et fingertegn som de fleste under 40 sikkert vet at i denne sammenheng har relasjon til musikk, og ikke satanisme.

Skrevet

Ja, det er vel få som makter å se forbi sitt slør og oppfatte symbolikken i det..

Synes nå det Tommy gjorde var helt akseptert. Det er latterlig at det skal skapes såpass blest om det at det skrives om i media.

Gjest LoisLane
Skrevet

Okei, jeg kan her og nå nå innrømme at jeg ikke er noen rocker. For meg er det er satantegn, men hvis det nå er sånn at det bare er et slags hurra-tegn er det jo greit.

Hvorfor denne forvirringen rundt hva tegnet betyr? Hvorfor tror jeg det er "satan ruler"?

Skrevet
Okei, jeg kan her og nå nå innrømme at jeg ikke er noen rocker. For meg er det er satantegn, men hvis det nå er sånn at det bare er et slags hurra-tegn er det jo greit.

Hvorfor denne forvirringen rundt hva tegnet betyr? Hvorfor tror jeg det er "satan ruler"?

Most likely fordi det er hva du har lært her i det konservative norge hvor man tydeligvis ikke vet at ting utvikler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...