Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 hvor sannsynlig er det at man kan klare å gå ned 20-25 kg frem til juni? Og hva må til av trening? Selvfølgelig forutsatt et fornuftlig kosthold da..
knøtte Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 heisann! ikke ha som mål å gå ned mest mulig på kortest mulig tid. Da blir du raskt en jojo.... Jeg gikk ned 10-12 kg fra august til desember ved å ta et kjempeoppgjør med meg selv. Som en start kuttet jeg totalt ut alt som hadde med snop, brus (også light) etc å gjøre, pluss at jeg gikk en times tur hver dag. (uansett vær). Jeg drakk ca 3 liter vann for dagen (hadde alltid med meg vann på flaske). Spiste masse frukt og salat gjennom dagen. i starten merket jeg ingen ting og ble skikkelig lei, men jeg holdt ut. (ikke lett) rundt oktober begynte ting å skje.. vekten "raste av". jeg tok også rundt 100 situps for dagen (hver gang jeg skulle se tv la jeg meg på matte) Rådet er å sette seg delmål, drikk masse vann, spis sunn og god mat, vær ikke sulten, gå turer og hold ut! det er verdt det! unn deg god mat og gå lange turer med gode venner - da er det ikke stress....
metteflette Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Det kommer jo ann på om du har et normalt kosthold pr dags dato, trener du og hvorfor skal du ned så mye til juni? Det å gå ned så mye krever jernvilje og motivasjon. Du kan gå ned ett kilo i uka hvis du virkelig gjør en innsats. Det betyr et bra kosthold, nøye sammensatt med akkurat det du trenger og trening, trening, trening. Du kan gå inn på iform.no , treningsforum.no og få masse gode råd og inspirasjon. Eller melde deg på Grete Roede. Lykke til!! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå