AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Jeg har gitt skriftlig beskjed om at jeg ikke kan jobbe en dag på jobb A fordi jeg da skal på jobb B. Fikk til svar at det var i orden. Nå har jeg blitt satt opp på jobb A den dagen. Sendte melding til han som hadde laget vaktlisten og sa jeg hadde sagt jeg ikke kunne den dagen, og det hadde jeg gitt beskjed om. Svaret jeg fikk var "Jeg er på ferie, det er ikke meg du skal snakke med. Du må bytte med en kollega." Jeg fikk byttet, men jeg er ganske irritert. Jeg hadde gitt beskjed, skriftig. Både til sjefen (som ble sykemeldt) og til han som er ansvarlig for å lage vaktlistene. For ordens skyld har jeg ikke fast vakt på jobb A den dagen. Sorry! Måtte bare ha en utblåsning. Anonymkode: c4bde...39f 1
The Kitten Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 (endret) Jeg ville bare sagt "Den dagen har jeg sagt jeg ikke er tilgjengelig, og fått bekreftet at det er ok. Så jeg beklager, men dere må fikse noe annet for jeg kommer ikke til å stille her." Endret 21. juli 2017 av The Kitten 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Det ble gjort en feil. Det ble ordnet og du fikk byttet.... jeg ser ikke problemet Anonymkode: fe718...311 1
The Kitten Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble gjort en feil. Det ble ordnet og du fikk byttet.... jeg ser ikke problemet Anonymkode: fe718...311 Problemet er at ansvaret ble lagt over på TS, som hadde fått bekreftet at det var greit at hun ikke kunne jobbe den dagen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå