Gå til innhold

Er norske menn delt inn i mennene som har negative følelser mot kvinner og noe svært positive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som kjent er det slik at omtrent 25% av menn på 45 år som bor i Norge barnløse. Trolig er kanskje 10% av disse på ulike måter tilbakestående, psykisk syke, kan ikke få barn osv. Så disse ser vi bort fra. Kanskje 15% av da med andre ord ufrivillig barnløse og kunne vært i stand til å få det. 

Om fremtidens økning i andelen barnløse, vil kanskje 30-35 ikke få barn og sliter med damer i dag. Kanskje til og med flere. Dvs at ca. 25% eller 1/4 menn i dag har problemer med kvinner. Til gjengjeld har de resterende mennene, da særlig de 1/4 i den andre enden, mye større suksess med damene. De blir trolig da mye mer positive til kvinner, fordi de alltid har blitt akseptert av dem og de er snille med dem. 

Få vi da en mannlig befolkning der 1/4 har negative følelser relatert til kvinner og 1/4 elsker dem. Og de siste 2/4 ligger på en skala fra misliker til liker. 

Anonymkode: 417ec...bc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med de resterende 75%?

Anonymkode: fbcdd...e30

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de resterende 75%?

Anonymkode: fbcdd...e30

" de siste 2/4 ligger på en skala fra misliker til liker. "

AnonymBruker
Skrevet

Og vi som ikke ønsker oss barn, da? Jeg har et godt forhold til kvinner, er i et lykkelig samboerforhold, og har aldri hatt problemer med å få pult. Men jeg VIL ikke ha barn, og det vil ikke min samboer heller. Jeg liker ikke barn.

Vennligst ikke regn med meg og mine likesinnede i den tåpelige statistikken din.

Anonymkode: 39f5e...b47

• Liker 4
Skrevet

Kanskje 25% bare er homofile?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, KvinneMannen skrev:

Kanskje 25% bare er homofile?

Ca. 0,5 til 1% av menn i Norge er homofile. 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vi som ikke ønsker oss barn, da? Jeg har et godt forhold til kvinner, er i et lykkelig samboerforhold, og har aldri hatt problemer med å få pult. Men jeg VIL ikke ha barn, og det vil ikke min samboer heller. Jeg liker ikke barn.

Vennligst ikke regn med meg og mine likesinnede i den tåpelige statistikken din.

Du er med i de 10% som av en eller annen grunn ikke kan, ønsker eller burde få barn.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ca. 0,5 til 1% av menn i Norge er homofile. 

Du er med i de 10% som av en eller annen grunn ikke kan, ønsker eller burde få barn.

Jeg tror fortsatt ikke på hypotesen din. Den er alt for farget av at du leter etter en konklusjon som kan bekrefte forestillingene dine, fremfor å undersøke hva som faktisk kan påvises. Jeg synes å ane en agenda bak retorikken din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fortsatt ikke på hypotesen din. Den er alt for farget av at du leter etter en konklusjon som kan bekrefte forestillingene dine, fremfor å undersøke hva som faktisk kan påvises. Jeg synes å ane en agenda bak retorikken din.

Han har ikke draget på damene og er veldig bitter pga det.

Anonymkode: aa280...198

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal menn hate kvinner fordi de ikke finner seg noen de vil ha, som også vil ha de? Jeg går ikke rundt å hater alle menn fordi de er i et forhold med andre kvinner. Menn som tenker slik er jo psykisk syke så det er jo derfor de ikke finner noen.

Anonymkode: bd150...840

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 7/22/2017 den 7.13, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal menn hate kvinner fordi de ikke finner seg noen de vil ha, som også vil ha de? Jeg går ikke rundt å hater alle menn fordi de er i et forhold med andre kvinner. Menn som tenker slik er jo psykisk syke så det er jo derfor de ikke finner noen.

Anonymkode: bd150...840

Å mislike er ikke det samme som å hate.

AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2017 den 19.55, Lisa95 skrev:

Det folk glemmer i denne diskusjonen hvor man snakker om den delen av menn som er så taper og lite attraktiv for kvinner at de ikke får barn eller forhold kan godt hende de ikke vil ha barn.

Flere og flere menn vil ikke ha barn eller venter lenge med barn i vesten og skandinavia

Det ts glemmer helt at akkurat som at vi har noen bunnmenn så har vi mer enn nok av bunnkvinner også. Det er disse tjukke overvektige damene som bruker lite sminke og er veldig lite tiltrekkende og som blir.

Blir litt for lett å bare slenge fram noen tall du har lest på dagbladet for så å kalle det fakta og endelig konklusjon

Men dette er for vanskelig å forholde seg til. 

Legg skylden på kvinner. Alt er kvinner og feminister sin skyld. For de har de lest på nettet. 

Ser aldri innlegg fra kvinner som ikke får seg noe. 

Anonymkode: 1ba57...421

Gjest BerntJohnny
Skrevet (endret)

Tja, de som har positive følelser viser de falske følelsene utad

Det er klart man må være strategisk om man vil ha en partner i det lange løp

Noen er dødsglade for å ha en person i livet sitt. De er positive for de føler dama er et nyttig bidrag i livet

Det viktigste er å gi dama INNTRYKK av at man er positiv ovenfor damer. Mens man innerst inne egentlig syns de er søppel. Sosial status er også viktig

Hadde en kompis jeg studerte med, som hadde pult over 80 damer. Han fortalte den daværende dama at han hadde pult 10. Fyren var damenes drøm. Da vi var fulle, så kom hva han egentlig følte ut:

"Behandle de som søppel! De er manipulative! De fortjener ingenting! Behandle de som søppel! Pul de! Bruk de! De er søppel!"

Idag er han pappa og har kjøpt leilighet med ei dame. Tipper bryllupet er rettt rundt hjørnet. 

Masker, damer. Masker overalt. 

Mange ender også opp med å være utro, eller bange prostiuterte. Oh, så lykkelig uvitende dere er.

Endret av BerntJohnny
Gjest BerntJohnny
Skrevet
På 7/21/2017 den 19.55, Lisa95 skrev:

Det folk glemmer i denne diskusjonen hvor man snakker om den delen av menn som er så taper og lite attraktiv for kvinner at de ikke får barn eller forhold kan godt hende de ikke vil ha barn.

Flere og flere menn vil ikke ha barn eller venter lenge med barn i vesten og skandinavia

Det ts glemmer helt at akkurat som at vi har noen bunnmenn så har vi mer enn nok av bunnkvinner også. Det er disse tjukke overvektige damene som bruker lite sminke og er veldig lite tiltrekkende og som blir.

Blir litt for lett å bare slenge fram noen tall du har lest på dagbladet for så å kalle det fakta og endelig konklusjon

*rekker opp hånda*

Har aldri vært attraktiv. Vet nøkkelen til å fange norske kvinners interesse. Jeg er ikke interessert.

Det er bare å hevde seg i det miljøet man er i. Så kommer damene for å suge kuk. I dont care though

Damene kan ikke noe for hva de er tiltrukket av. Bare synd de kjører gutta i grus. Damer er regelrett brutale mot de som de anser som avskum. Aner ikke hvor mange ganger damer har ledd av meg, eller gitt meg "æsj" blikket, fordi jeg var langt nede.

Nå? Danse litt på byen. Flørte uhemmet. Se bra ut. Blikkene kommer, om man gjør det rett. Jeg er bare ikke interessert.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, shakil skrev:

*rekker opp hånda*

Har aldri vært attraktiv. Vet nøkkelen til å fange norske kvinners interesse. Jeg er ikke interessert.

Det er bare å hevde seg i det miljøet man er i. Så kommer damene for å suge kuk. I dont care though

Damene kan ikke noe for hva de er tiltrukket av. Bare synd de kjører gutta i grus. Damer er regelrett brutale mot de som de anser som avskum. Aner ikke hvor mange ganger damer har ledd av meg, eller gitt meg "æsj" blikket, fordi jeg var langt nede.

Nå? Danse litt på byen. Flørte uhemmet. Se bra ut. Blikkene kommer, om man gjør det rett. Jeg er bare ikke interessert.

Slapp av sjef. Jeg har vært veldig heldig med utseende. Har nok slengt flere damer i grus de siste 6 årene😂😂 poenget er at det går begge veier. Både menn og kvinner kan være brutale med hverandre.

Vist du vil ha mer draget begynn å tren å ordne opp i utseende. Så får du bedre selvtillit av det og da kommer damene.

Jeg gidder heller ikke forhold generelt. Tar heller tøm og røm når jeg trenger det. Vi trenger tross alt noen til å suge kuken våres😁

Anonymkode: ceb13...061

Gjest BerntJohnny
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slapp av sjef. Jeg har vært veldig heldig med utseende. Har nok slengt flere damer i grus de siste 6 årene😂😂 poenget er at det går begge veier. Både menn og kvinner kan være brutale med hverandre.

Vist du vil ha mer draget begynn å tren å ordne opp i utseende. Så får du bedre selvtillit av det og da kommer damene.

Jeg gidder heller ikke forhold generelt. Tar heller tøm og røm når jeg trenger det. Vi trenger tross alt noen til å suge kuken våres😁

Anonymkode: ceb13...061

I know this.

Jeg har knallgod selvtillit. Men viser det sjeldent.

Gidder ikke trene, for jeg bryr meg ikke. Har ikke behov for å bli sterkere. Utseendet er så som så. Jeg sørger bare ikke for å lukte for vondt.

Bra du forholder deg til de slik at de tilfører verdi i livet ditt.

Ønsker deg lykke til

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, shakil skrev:

Tja, de som har positive følelser viser de falske følelsene utad

Det er klart man må være strategisk om man vil ha en partner i det lange løp

Noen er dødsglade for å ha en person i livet sitt. De er positive for de føler dama er et nyttig bidrag i livet

Det viktigste er å gi dama INNTRYKK av at man er positiv ovenfor damer. Mens man innerst inne egentlig syns de er søppel. Sosial status er også viktig

Hadde en kompis jeg studerte med, som hadde pult over 80 damer. Han fortalte den daværende dama at han hadde pult 10. Fyren var damenes drøm. Da vi var fulle, så kom hva han egentlig følte ut:

"Behandle de som søppel! De er manipulative! De fortjener ingenting! Behandle de som søppel! Pul de! Bruk de! De er søppel!"

Idag er han pappa og har kjøpt leilighet med ei dame. Tipper bryllupet er rettt rundt hjørnet. 

Masker, damer. Masker overalt. 

Mange ender også opp med å være utro, eller bange prostiuterte. Oh, så lykkelig uvitende dere er.

fy faen du gjør meg kvalm

Anonymkode: 12cb1...62e

• Liker 4
Gjest BerntJohnny
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

fy faen du gjør meg kvalm

Anonymkode: 12cb1...62e

Bare hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...