Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Sphere skrev:

La meg nå se.... Risikere å forbli en venn fordi man oppfører seg skikkelig vs tvinge sin seksualitet på andre, og bli sett på som en ekkel skroting... Den var vanskelig, du.  🤔

Hvordan i alle dager kan det være verdt det den ene av tjue gangene når man vet at 19 har følt seg invadert, og reagerer negativt? Og igjen, det er veldig langt mellom å oppføre seg som en snill venn, og det å oppføre seg som en komplett tulling.

Fordi de som gjør dette driter i hvordan mottakeren føler seg når de får bildet. De er kun ute etter å få den ene som responderer positivt.

Anonymkode: 2071b...3c1

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det kommer litt an på hvordan man fremstår også.

De som har kontaktet meg på diverse arenaer antar ganske kjapt at jeg virker smart/oppegående, og kommenterer dette. Da gir jeg jo heller ikke inntrykk av at pikkbilder er det aller første jeg ville synes var fantastisk smart å bidra med i en tidlig fase.

Om man kommuniserer på snapchat/tinder osv med fremmede og er på en overflatisk tone selv, det er nok da jeg tenker dette kommer fra mange. 

Du må bare kutte de arenaene om du er lei av det, det sier seg selv at det oppstår der. Spesielt om man er en yngre jente som ikke nødvendigvis uttrykker seg superakademisk og er normalt pen. Da tiltrekker man seg jo de som liker sånt.

Ikke negativt ment elelr for å si at du sikkert er dum, men poenget er at de aldri går for de jentene som virker seriøse og som kan gi de et spark i ballene liksom. Det har jo mye med bildet å gjøre og, har du et typisk selfie "jeg er pen/opptatt av utseende" bilde, som jo VELDIG mange har, så er man i dickpick-kategorien med en gang. 

Anonymkode: cba1e...6f1

Enig med deg. Harde ord, men tror du er inne på noe her. 

AnonymBruker
Skrevet

Så om man har selfie eller tror man er pen så er det naturlig å tenke at man liker dick-picks? 🙄

Anonymkode: 3335d...6d0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi de som gjør dette driter i hvordan mottakeren føler seg når de får bildet. De er kun ute etter å få den ene som responderer positivt.

Anonymkode: 2071b...3c1

Sier seg jo selv, men at man velger å fremstå slik er helt uforståelig i mine øyne. Man får spørre seg selv om man ville gått bort til ei dame og viftet junior i ansiktet på henne IRL. Det er jo det man gjør, bare digitalt. Dette handler om folkeskikk. Rett og slett. 

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om man har selfie eller tror man er pen så er det naturlig å tenke at man liker dick-picks? 🙄

Anonymkode: 3335d...6d0

Nei, men jeg har sett mange selfies som oser sex  og hvor mine feks fremstår som burugle. Duckface og oversminket, gjerne mye kløft osv. 

Skrevet (endret)

jeg får innbilt drektighet av dick picks; sender du det til meg så får du melding om at du skal bli far 

Endret av Opia.
  • Liker 5
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal dere ha damer til sengs; vær gentleman først. De kommer lengst. 

Anonymkode: 38491...aad

Er vel ingen poeng å komme lenger enn en eventuell avvisning eller klarsignal når man uansett bare vil ha seg noe. 

Forresten er det ikke menn det er noe feil med. Det er forventningene dine. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Opia. skrev:

jeg får innbilt drektighet av dick picks; sender du det til meg så får du melding om at du skal bli far til døden skiller 

:gravid::fnise:

Anonymkode: 74496...a99

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det kommer litt an på hvordan man fremstår også.

De som har kontaktet meg på diverse arenaer antar ganske kjapt at jeg virker smart/oppegående, og kommenterer dette. Da gir jeg jo heller ikke inntrykk av at pikkbilder er det aller første jeg ville synes var fantastisk smart å bidra med i en tidlig fase.

Om man kommuniserer på snapchat/tinder osv med fremmede og er på en overflatisk tone selv, det er nok da jeg tenker dette kommer fra mange. 

Du må bare kutte de arenaene om du er lei av det, det sier seg selv at det oppstår der. Spesielt om man er en yngre jente som ikke nødvendigvis uttrykker seg superakademisk og er normalt pen. Da tiltrekker man seg jo de som liker sånt.

Ikke negativt ment elelr for å si at du sikkert er dum, men poenget er at de aldri går for de jentene som virker seriøse og som kan gi de et spark i ballene liksom. Det har jo mye med bildet å gjøre og, har du et typisk selfie "jeg er pen/opptatt av utseende" bilde, som jo VELDIG mange har, så er man i dickpick-kategorien med en gang. 

Anonymkode: cba1e...6f1

Haha, har et bilde av meg pyntet og klar til fest - er jeg da i kuk-bilder kategorien? Jeg er også ærlig om at jeg vil finne meg en kjæreste- ikke en desperat tulling som slenger bilder av kuken til en random dame. Jeg er nesten 30 år, så er overhodet ikke ung! De som sender slikt søppel er gjerne eldre enn meg.  

Anonymkode: 38491...aad

AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2017 den 9.04, AnonymBruker skrev:

Da må det ha vært kvinner du snakket med

Anonymkode: f54ae...fce

Kvinner som latet som de var menn? :fnise:

Anonymkode: 53c88...2cf

Skrevet

Klart det er mange griser der ute men feil å dra alle over en kam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...