AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Er så møkklei. Hva faen feiler det dere menn? Hver eneste mann jeg kommer i kontakt med som virker hyggelig, går det kun en liten stund med - så kommer grisepraten og kukbilder på snapchat. Sånn som nå: " litt lyst å vise deg kuken min. Synes du er så sykt sexy". Altså med en gang de er kåt greier de ikke holde kjeft om det. En annen tinderfyr går fra å spørre om jeg har en fin dag, til å spørre rett ut om jeg vil møte han å knulle. Og nei det vil jeg ikke Vil jeg ha sex går jeg på byen, finner en fyr og tar han med hjem. Gidder ikke bruke tid på pjatt om han kun skal brukes til sex. Eller spør eksen min (vet ikke om han har hatt andre etter mange mnd som singel) Sykt lett å luke dere griser ut altså. Skal dere ha damer til sengs; vær gentleman først. De kommer lengst. Anonymkode: 38491...aad 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Nei det kan jeg love deg at ikke funker, for hvis man ikke holder en flørtende og seksuell undertone så legges man rett til i kategorien "venn" og der kommer man aldri ut fra Anonymkode: 2071b...3c1 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Nok en generalisering ja... "Hva feiler det DERE menn?" Det hørs ut som om dette er noe alle menn gjør. Det store flertallet av menn er ordentlige og driver ikke og sender bildet av kuken sin til folk. For øvrig lurer jeg på hva du egentlig forventer å finne på tinder? Tinder har alltid vært, og vil alltid være en sex-app. Anonymkode: 9b4de...4da 5
Sphere Skrevet 21. juli 2017 #5 Skrevet 21. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det kan jeg love deg at ikke funker, for hvis man ikke holder en flørtende og seksuell undertone så legges man rett til i kategorien "venn" og der kommer man aldri ut fra Anonymkode: 2071b...3c1 Det er stor forskjell på en flørtende og seksuell undertone, og direkte neandertal-fakter. I hvilken verden fungerer "Se her er tissen min" eller "Skal vi pule?" bedre enn å bli kjent og forføre samtidig? 9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok en generalisering ja... "Hva feiler det DERE menn?" Det hørs ut som om dette er noe alle menn gjør. Det store flertallet av menn er ordentlige og driver ikke og sender bildet av kuken sin til folk. For øvrig lurer jeg på hva du egentlig forventer å finne på tinder? Tinder har alltid vært, og vil alltid være en sex-app. Anonymkode: 9b4de...4da Det gjelder jo alle menn Anonymkode: f54ae...fce
Sphere Skrevet 21. juli 2017 #7 Skrevet 21. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder jo alle menn Anonymkode: f54ae...fce Nope...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #8 Skrevet 21. juli 2017 2 minutter siden, Sphere skrev: Nope... La meg gjette, du er unntaket? Anonymkode: f54ae...fce
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #9 Skrevet 21. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder jo alle menn Anonymkode: f54ae...fce Nei, det gjelder ikke alle menn. Og du trenger ikke gjette... jeg er ikke mann selv, men har vært i kontakt med mange på forskjellige nettdatingsider og Tinder, men har aldri opplevd å få dick pics. Anonymkode: 53c88...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #10 Skrevet 21. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjelder ikke alle menn. Og du trenger ikke gjette... jeg er ikke mann selv, men har vært i kontakt med mange på forskjellige nettdatingsider og Tinder, men har aldri opplevd å få dick pics. Anonymkode: 53c88...2cf Da må det ha vært kvinner du snakket med Anonymkode: f54ae...fce
KvinneMannen Skrevet 21. juli 2017 #11 Skrevet 21. juli 2017 Det må fungere veldig ofte da, ellers hadde de vel ikke holdt på slik? 1
_Mayhem_ Skrevet 21. juli 2017 #12 Skrevet 21. juli 2017 Jeg venter på vidvinkel linsa mi fra ebay så skal jeg å begynne med dette 2
Gjest Froning Skrevet 21. juli 2017 #13 Skrevet 21. juli 2017 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så møkklei. Hva faen feiler det dere menn? Hver eneste mann jeg kommer i kontakt med som virker hyggelig, går det kun en liten stund med - så kommer grisepraten og kukbilder på snapchat. Sånn som nå: " litt lyst å vise deg kuken min. Synes du er så sykt sexy". Altså med en gang de er kåt greier de ikke holde kjeft om det. En annen tinderfyr går fra å spørre om jeg har en fin dag, til å spørre rett ut om jeg vil møte han å knulle. Og nei det vil jeg ikke Vil jeg ha sex går jeg på byen, finner en fyr og tar han med hjem. Gidder ikke bruke tid på pjatt om han kun skal brukes til sex. Eller spør eksen min (vet ikke om han har hatt andre etter mange mnd som sing6el) Sykt lett å luke dere griser ut altså. Skal dere ha damer til sengs; vær gentleman først. De kommer lengst. Anonymkode: 38491...aad Bla bla bla. Det hadde holdt med at du skrev at du ikke liker dickpics Mener ikke å få deg til å virke mindre spesiell enn du tror selv, men basert all den unødvendige infoen du absolutt måtte legge til får jeg dårlige vibber av deg som person brr Hallo? Hvis du bare matcher med snuskete griser på tinder får du legge ut bilder av deg selv som ikke tiltrekker seg disse eller finne en ny arena... Endret 21. juli 2017 av Froning
Sphere Skrevet 21. juli 2017 #14 Skrevet 21. juli 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, du er unntaket? Anonymkode: f54ae...fce De fleste menn vet at det der ikke fungerer. Dessverre er det noen som fremdeles tror dette er en god idé fordi det kanskje har fungert et par ganger før.
Gjest Ingenting2 Skrevet 21. juli 2017 #15 Skrevet 21. juli 2017 Jeg hadde en kort visitt på tinder i fjor, og hatt profil på sukker to ganger. Har aldri fått dickpick eller spørsmål om pule osv. Lurer på hva jeg har gjort galt Må legge til at jeg ikke vil ha det her på KG heller.
Gjest Overrasket Skrevet 21. juli 2017 #16 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det kan jeg love deg at ikke funker, for hvis man ikke holder en flørtende og seksuell undertone så legges man rett til i kategorien "venn" og der kommer man aldri ut fra Anonymkode: 2071b...3c1 Det sier seg selv. Men uoppfordret penisbilde er vel ikke akkurat flørtende og "undertone".
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #17 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, Sphere skrev: Det er stor forskjell på en flørtende og seksuell undertone, og direkte neandertal-fakter. I hvilken verden fungerer "Se her er tissen min" eller "Skal vi pule?" bedre enn å bli kjent og forføre samtidig? Jeg er enig med at det er stor forskjell, men siden de fortsetter det så funker det vel kanskje da i en av 20 ganger eller noe slikt, som gjør det verdt det for de som kun vil ha sex og driter i hvem de har det med. Å oppføre seg som en snill venn uten sexuelle antydninger overhodet fører til at man forblir bare en venn resten av livet. Anonymkode: 2071b...3c1
Sphere Skrevet 21. juli 2017 #18 Skrevet 21. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med at det er stor forskjell, men siden de fortsetter det så funker det vel kanskje da i en av 20 ganger eller noe slikt, som gjør det verdt det for de som kun vil ha sex og driter i hvem de har det med. Å oppføre seg som en snill venn uten sexuelle antydninger overhodet fører til at man forblir bare en venn resten av livet. Anonymkode: 2071b...3c1 La meg nå se.... Risikere å forbli en venn fordi man oppfører seg skikkelig vs tvinge sin seksualitet på andre, og bli sett på som en ekkel skroting... Den var vanskelig, du. 🤔 Hvordan i alle dager kan det være verdt det den ene av tjue gangene når man vet at 19 har følt seg invadert, og reagerer negativt? Og igjen, det er veldig langt mellom å oppføre seg som en snill venn, og det å oppføre seg som en komplett tulling. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #19 Skrevet 21. juli 2017 Jeg tror det kommer litt an på hvordan man fremstår også. De som har kontaktet meg på diverse arenaer antar ganske kjapt at jeg virker smart/oppegående, og kommenterer dette. Da gir jeg jo heller ikke inntrykk av at pikkbilder er det aller første jeg ville synes var fantastisk smart å bidra med i en tidlig fase. Om man kommuniserer på snapchat/tinder osv med fremmede og er på en overflatisk tone selv, det er nok da jeg tenker dette kommer fra mange. Du må bare kutte de arenaene om du er lei av det, det sier seg selv at det oppstår der. Spesielt om man er en yngre jente som ikke nødvendigvis uttrykker seg superakademisk og er normalt pen. Da tiltrekker man seg jo de som liker sånt. Ikke negativt ment elelr for å si at du sikkert er dum, men poenget er at de aldri går for de jentene som virker seriøse og som kan gi de et spark i ballene liksom. Det har jo mye med bildet å gjøre og, har du et typisk selfie "jeg er pen/opptatt av utseende" bilde, som jo VELDIG mange har, så er man i dickpick-kategorien med en gang. Anonymkode: cba1e...6f1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #20 Skrevet 21. juli 2017 Haater å få dick-pics. Det er så utrolig smakløst. Jeg og alle mine single venninner opplever dette i blant. Vi er i 30åra, så det er altså også godt voksne menn i 30-40 åra som gjør dette også. Forstår ikke hvordan så mange menn kan synes at dette er ok? Anonymkode: 3335d...6d0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå