wonder1ng Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 (endret) Studere i Molde? Endret 31. juli 2017 av wonder1ng
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Hei! Jeg begynte på Høgskolen i Molde i fjor, og jeg hadde også hørt det med at moldensere er vanskelige å bli kjent med. Skolen er veldig fin og det er mange flinke lærere. Jeg fant meg leilighet på finn bare noen dager før jeg skulle dra, men jeg hadde kanskje litt flaks. Studiemiljøet virker veldig greit for alle andre. Jeg er veldig sjenert som person så er litt vanskeligere for meg å bli kjent med andre. Men folk på skolen og i fadderuka virka ganske åpne. Anonymkode: a2dda...1bb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Hva med studentbolig i Molde? Etter hva jeg har fått med meg, er det blitt bygd mange nye. Busstilbudet til og fra Høgskolen er også blitt bedre. Høgskolen i Molde er kjempebra, både når det gjelder lærere og elever. Moldensere ER vanskelige å komme inn på, men heldigvis er det mange studenter utenfor byene Anonymkode: 65fe5...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå