Gå til innhold

Hvem er i seksualitetsforumet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke sexrelatert, dette, men som nykommer her på KG lurer jeg på hvem folka her på seksualitetsforumet er. Altså kjønn og alder?

Jeg er mann, 46 år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 39 år. Seksualitetsforumet er det jeg besøker oftest. 

Anonymkode: 3b38c...90b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kvinne 36.

Anonymkode: b254b...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 22 år.

Anonymkode: 314aa...0bc

Skrevet

Takk for svar, alle tre! 🙂

Hadde litt inntrykk av at det var mest manneallergiske damer og idiotiske menn her. Og det kan jo forsåvidt fortsatt være riktig... Eller?

ANYWAY, jeg er en mann som liker sex og de greiene. Meldte meg inn her mest for gøy, men er oppriktig nysgjerrig på hva dere damer tenker om diverse ting. Har postet en del spørsmål og fått litt vaklende respons. Kanskje dere tre Anonymer kan ta en titt på profilen min og eventuelt komme med litt synspunkter? (Hvis dere ikke allerede har gjort det)

Mvh Norre 🙂

Skrevet
På 20.7.2017 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Kvinne 39 år. Seksualitetsforumet er det jeg besøker oftest. 

Hvorfor?

Skrevet
På 20.7.2017 den 22.47, AnonymBruker skrev:

kvinne 36.

Anonymkode: b254b...5dc

Hva får du ut av å lese/skrive her? Selv er jeg her fordi jeg er nysgjerrig på hva andre driver med og kanskje jeg kan få litt ideer eller gi litt råd til folk. 🙂

Skrevet
På 20.7.2017 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 22 år.

Anonymkode: 314aa...0bc

Hvorfor er du her? Selv er jeg her for å få nye ideer eller kanskje gi noen tips til folk som lurer på ting. 🙂

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Norre skrev:

Hvorfor?

Fordi jeg er et veldig seksuelt vesen. Sex betyr veldig mye for meg. Har onanert og fått orgasmer helt siden tidlig barneskolealder. Kjenner derfor kroppen min veldig godt og vet hva som funker for meg. 

Er vel egentlig avhengig?

Tenker på sex store deler av dagen og føler meg av den grunn som en 14 år gammel gutt. 

Lever dessverre med en mann jeg ikke har sex med. Men vi har åpent forhold, så jeg eksperimenterer en god del likevel. Har noen lekepartnere jeg har det veeeeeeldig fint med. 😜 Har sex gjerne med både kvinner og menn. 

Mener at alt må oppleves minst en gang i livet. Hvordan vet man ellers om man liker det eller ikke? 😉 

Skal sjekke profilen din nå og se om jeg får svart på noen av spørsmålene dine. 😊

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er et veldig seksuelt vesen. Sex betyr veldig mye for meg. Har onanert og fått orgasmer helt siden tidlig barneskolealder. Kjenner derfor kroppen min veldig godt og vet hva som funker for meg. 

Tenker på sex store deler av dagen og føler meg av den grunn som en 14 år gammel gutt. 

Lever dessverre med en mann jeg ikke har sex med. Men vi har åpent forhold, så jeg eksperimenterer en god del likevel. Har noen lekepartnere jeg har det veeeeeeldig fint med. 😜 Har sex gjerne med både kvinner og menn. 

Mener at alt må oppleves minst en gang i livet. Hvordan vet man ellers om man liker det eller ikke? 😉 

Skal sjekke profilen din nå og se om jeg får svart på noen av spørsmålene dine. 😊

Vet ikke hvorfor jeg er anonym egentlig. Er vel ingen her som vet hvem jeg er. Er ikke så veldig aktiv. 😊

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker intelligent, klok (nei, de to er ikke det samme) og snill! 🙂 Tusen takk for svar og opplysning! Jeg har vært i en liknende situasjon som den du er i, men heldigvis har jeg en fenomenal dame nå! 🙂 Takk også, for at du vil gi meg litt feedback på luringen min! 👍🏻🙂

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Norre skrev:

Du virker intelligent, klok (nei, de to er ikke det samme) og snill! 🙂 Tusen takk for svar og opplysning! Jeg har vært i en liknende situasjon som den du er i, men heldigvis har jeg en fenomenal dame nå! 🙂 Takk også, for at du vil gi meg litt feedback på luringen min! 👍🏻🙂

Takk for det. ☺️

Heldig du er som har en super dame nå. Jeg kommer dit en vakker dag jeg også. 👍🏼😉

Skrevet

Det gjør du! 👍🏻😉

• Liker 1
Skrevet

kvinne 36, aktiv i BDSM miljøet, og begynte å skrive her for å kvele BDSM myter som dukket opp. Også ble jeg værende. 

Skrevet
57 minutter siden, kattepusen skrev:

kvinne 36, aktiv i BDSM miljøet, og begynte å skrive her for å kvele BDSM myter som dukket opp. Også ble jeg værende. 

Ser man det! Takk for svar! 🙂 Hvilke myter er det rundt BDSM, da?

Skrevet
Akkurat nå, Norre skrev:

Ser man det! Takk for svar! 🙂 Hvilke myter er det rundt BDSM, da?

Alt for mange ;)

Men den jeg har avvist mest her inne, er vel at subdamer er kuet og er blitt tvunget til å være med på BDSM :)
Alle som driver med BDSM går i lakk og/eller lær. 
All BDSM må inneholde smerte.
BDSM er ulovlig og sykt 

osv osv. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Alt for mange ;)

Men den jeg har avvist mest her inne, er vel at subdamer er kuet og er blitt tvunget til å være med på BDSM :)
Alle som driver med BDSM går i lakk og/eller lær. 
All BDSM må inneholde smerte.
BDSM er ulovlig og sykt 

osv osv. 

Har hørt alle de der, ja! Heldigvis er ikke dette sannheten! 👍🏻😉

Jeg liker å se litt BDSM på nettet iblant, men har ikke gjort alt for mye av det i virkeligheten. Jeg liker imidlertid svært godt å være Sjefen, og gi damen litt strenge instrukser om hvordan det skal være. 😉 Denne lightversjonen funker bra for damen og meg, for hun liker å få litt klare beskjeder.

Men lakk og latex får andre ta seg av! 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...